וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהט: בן 10 פונה לבית החולים במצב בינוני לאחר שנשכח ברכב

1.4.2018 / 14:57

פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הילד, בעל צרכים מיוחדים, לאחר יותר משעה ששהה ברכב בתנאי חום. הפעוט פונה לבית החולים סורקה בהכרה מעורפלת, בעודו סובל מתסמיני מכת חום

צילום: יניר יגנה, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: פעוט נשכח ברכב בנתיבות בשבוע שעבר)

צוות מד"א הוזעק היום (ראשון) לרהט בעקבות דיווח על ילד בן 10 שנשכח רכב. פראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום איתרו את הילד, בעל צרכים מיוחדים, לאחר ששהה במשך יותר משעה ברכב הנעול, ופינו אותו במצב בינוני לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מתסמינים של מכת חום.

מוקדם יותר ננעלה פעוטה ברכב ברחוב מלצ'ט בתל אביב. הפעוטה חולצה ללא פגע על ידי צוותי כיבוי שהוזעקו למקום.

עוד בשבוע שעבר מת ילד בן 3 לאחר שננעל שעות ארוכות בכלי רכב ברחוב המעפיל שבנתיבות. בתחילה נמצא הילד על ידי משפחתו. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם נקבע מותו לאחר מכן. שכנים סיפרו כי בשל בעיות הקליטה באזור בחודשים האחרונים לא הצליחו להזעיק את כוחות החירום במשך דקות ארוכות.

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל לתושבי עזה: "לא נחזיר את גופות שני המחבלים עד להשבת חיילנו"
תא''ל אביחי רונצקי, הרב הצבאי הראשי לשעבר, הלך לעולמו בגיל 66
רגב: טקס המשואות יהיה מרגש גם אם יו"ר הכנסת יחליט לא להגיע

מחוץ למרכז הרפואי סורוקה, באר שבע. 31 ביולי 2016. בני בן סימון
הילד פונה לבית החולים סורוקה/בני בן סימון

מחקירה ראשונית עולה כי גל-עד בונה בן השלוש ניקה עם אחיו את הרכב לקראת החג, ואחר כך ננעל בו למשך כשעתיים, בלי שבני המשפחה הבחינו.

"ניסיתי לחייג למד"א ואין קליטה", סיפר שמעון וקנין, שכן המשפחה. "פשוט אין רשת. האמא צעקה 'יש לי טלפון קווי בבית', אמרתי לה תתקשרי, אני מנסה לטפל בילד. לא הייתה רשת". לאחר מכן סיפר כי שוחח עם כוחות ההצלה דרך הטלפון הקווי. "לקחתי לה את הטלפון, ומד"א אמרו לי לבדוק אם הבטן עולה ויורדת. אמרתי שהיא לא, שהוא לא נושם. האבא עשה לו החייאה והוא הקיא, אמרו להפסיק לעשות לו החייאה".

  • עוד באותו נושא:
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully