וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב נגנב לצורך דרישת כופר - והוחזר לבעליו בזכות מארב משטרה

1.4.2018 / 0:33

זמן קצר אחרי שבעלי הכלב גילו כי הוא נגנב מהבית בבאר שבע, התקבלה שיחה לא מזוהה מאדם שביקש כופר בסך 5,000 שקלים עבור החזרתו. ברגע שהחשוד הגיע לנקודת המפגש שנקבעה כדי לבצע את העסקה - השוטרים זינקו עליו ועצרו אותו

המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע צעיר בן 19, תושב תל שבע, בחשד שגנב כלב לצורך דרישת כופר בעבור החזרתו. בעלי הכלב הבחינו בכך שהכלב נעלם שלשום (שישי), ערב פסח, ומצאו את עצמם במרכזו של ניסיון סחיטה מצד החשוד בגניבתו, מבית בבאר שבע.

"שלשום בשעה 22:00, לאחר שסיימנו את ארוחת החג והתכוונו לצאת לנסיעה הביתה, שמנו לב ששלג (הכלב, י"ג) לא נמצא בבית הוריי", סיפרה תמר גורלי, אחת מבעלי הכלב, בפוסט שכתבה בפייסבוק. "תוך כדי חיפושים בבית ובחצר אני מקבלת שיחת טלפון ממספר לא מוכר ועונה".

עוד בוואלה! NEWS:
מתחת לשרידי הקניון המפויח, הרשויות ברוסיה מנסות להסתיר את ממדי האסון
קריאה לחקור את הירי במפגינים; צה"ל: 10 מההרוגים פעילי טרור
מל"ט "הרמס 450" חמוש בלבנון: "סוס העבודה" של חיל האוויר התרסק

כלב שנגנב הוחזר לבעליו תל שבע ב-31 במרץ 2018. משטרת ישראל, אתר רשמי
הכלב שלג עם בני המשפחה בתום האירוע/אתר רשמי, משטרת ישראל

בשלב זה התקשר גבר שזהותו לא ידועה לבני המשפחה ודרש כופר בסך 5,000 שקלים עבור החזרתו של הכלב. במקביל, בעלי הכלב התלוננו לתחנת המשטרה בבאר שבע על הגניבה. השוטרים יצרו קשר עם החשוד וקבעו איתו מקום מפגש בתל שבע.

קצין המשטרה ובעל הכלב הגיעו למקום, כשבמקביל צוותים סמויים כיתרו את המקום ובתא המטען אף הסתתר שוטר נוסף. כשקצין המשטרה זיהה את הכלב בידיו של החשוד, הוא עצר אותו תוך כדי הגעתם של הכוחות הנוספים לזירה. בסופו של דבר הושב הכלב לחיק משפחתו עוד באותו הלילה, במהלך שעות שגורלי סיפרה כי הן "נראו כמו נצח".

(עדכון ראשון: 23:44)

הפוסט של תמר גורלי, בעלת הכלב:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully