וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים, הטרדה מינית ומעשה מגונה: כתב אישום הוגש נגד רונן ביטי

28.3.2018 / 9:30

אביה של כוכב הילדים עדי ביטי נאשם בביצוע עבירות מין בנערות החברות עמו בכמה קבוצות ווטסאפ שכללו מעריצות של בתו. בבקשת המעצר נכתב כי הוא "ניצל ניצול ציני ובוטה את הצלחתה של בתו ואת הערצתן של קטינות רכות בשנים, חלקן מתחת לגיל 14, לבתו"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד רונן ביטי, אביה של כוכב הילדים עדי ביטי, בגין עבירות מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 וכן איומים והטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15.

על פי כתב האישום, בשנת 2014 הקים ביטי קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה" שבה היו חברות כ-70 קטינות שמעריצות את בתו. בשנתיים האחרונות הוא נהג לשוחח עם תשע בנות מהקבוצה, בין היתר שיחות בעלות תוכן מיני. ביטי פנה לקטינות בצ'אט הפרטי ושכנע אותן להוריד את אפליקציית טלגרם, כשהסביר כי מדובר באפליקציה "בטוחה" בה ניתן לנהל שיחות סודיות שלא ניתן להעתיק או להעביר, וכי ההודעות נמחקות מיד בסמוך לכתיבתן.

בין היתר נהג ביטי לשאול את הקטינות האם קיימו יחסי מין, ביקש מחלקן הודעה קולית בה הן נשמעות גונחות, שלח לחלקן תמונות וצילומי וידאו שלו מבצע מעשים מיניים בעצמו והציע לחלקן לבצע בעצמן מעשים מיניים, כך על פי האישום. ביטי אף ביקש מאחת הקטינות לבצע בו מעשים מיניים וכן שלח לשלוש קטינות סרטון המתעד מעשים כאלה בין שני קטינים בכיתת לימודים.


עוד בוואלה! NEWS:
שני מטוסים התנגשו קלות בנתב"ג; הנוסעים פונו ללא פגע
בגלל 75 גרם מריחואנה: פוענח הרצח ביער איבים שליד שדרות
אדלשטיין מול רגב: הקרב על הנאום בטקס הדלקת המשואות מתחדש

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של רונן ביטי בשלושה ימים נוספים. ניב אהרונסון
ביטי בבית המשפט, השבוע/ניב אהרונסון

בעקבות מעשיו של ביטי, נכתב בכתב האישום, פתחו חלק מהקטינות קבוצת ווטסאפ שבה חשפו בפני אשתו את מעשיו, והוא בתגובה שלח בקבוצה הודעה קולית שבה איים על שתיים מהן.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של ביטי עד תום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי הוא "ניצל ניצול ציני ובוטה את הצלחתה של בתו ואת הערצתן של קטינות רכות בשנים, חלקן מתחת לגיל 14, לבתו. הקטינות מתארות את השיחות עמו כ'כבוד גדול' וכהזדמנות להתקרב לבתו. הקטינות היו מוכנות לעשות כל שיבקש והוא ידע וניצל זאת".

עוד נכתב כי ביטי "פעל בשיטה זהה עם הקטינות, תחילה, קירב אותן רגשית אליו והחל בשיח פרטי עימן, ובהמשך, שכנע אותן להוריד את הטלגרם ואז החל בשיח המיני הבוטה. גם כאשר חלק מהקטינות סירבו לשתף עמו פעולה, המשיך המשיב בשלו כמי שאינו יכול לחדול ממעשיו".

עוד באותו נושא

התמונות הבוטות מהחדר והאח שתיעד: תשתית ראייתית נגד רונן ביטי

לכתבה המלאה
עדי ביטי. ראובן קסטרו
"ניצל ניצול ציני ובוטה את הצלחתה של בתו". ביטי/ראובן קסטרו

ביטי בן ה-48 נעצר לפני כמעט שלושה שבועות והועבר לחקירה. בתחילה טען כי מדובר בעלילה של נערה צעירה, מעריצה של בתו שהחליטה "לתפור לו תיק", אך לא ידע כי חוקרי הימ"ר כבר עובדים על התיק במשך יותר מחודש וחצי באופן סמוי וכי הם אספו ראיות נגדו.

באחת ההתכתבויות כתב ביטי לאחת הילדות: "בואי נשחק משחק, נשאל אחד את השני שאלות. את נוגעת בעצמך?". לקטינה שלא הסכימה לקבל את תמונת איבר מינו כתב: "פחדנית, את מבאסת אותי". לנערה נוספת בת 13 שלח ביטי סרטון של זוג נערים מקיימים יחסי מין אוראליים.

אחיה של אחת הקטינות הספיק לצלם את מסך הטלפון של אחותו, שם נראתה התכתבות בעלת אופי מיני עם ביטי שבה גם שלח את תמונת איבר מינו. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הצליחו חוקרי המשטרה להוכיח כי הטלפון הנייד שלו היה ברשותו בעת ההתכתבויות עם הילדות, למרות שטען כי אדם אחר הוא שביצע את המעשים. כך הצליחו ימ"ר מרכז לקשור את ביטי לעבירות החמורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully