וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות הבוטות מהחדר והאח שתיעד: תשתית ראייתית נגד רונן ביטי

27.3.2018 / 19:41

בידי חוקרי המשטרה ההודעות שהתקבלו במכשירי הטלפון של כמה קטינות, וראיות לכך שהחשוד, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, הוא ששלח אותן. בין היתר תוצג תמונת עירום שנשלחה לקטינות וצולמה בחדרו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: רונן ביטי בדיון בהארכת מעצרו, ביום ראשון)

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי גיבשה תשתית ראייתית נגד רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי. החקירה נגד ביטי בן ה-48 נפתחה לאחר שהוגשה תלונה בסוף חודש ינואר האחרון, שלפיה ביצע עבירות מין בקטינות בנות 13 עד 14 שהיו חברות עמו בכמה קבוצות ווטסאפ, העיקרית שבהן קבוצת "ביטי אימפריה" שנוהלה על ידו. ביטי נעצר לפני כמעט שלושה שבועות והועבר לחקירה. בתחילה טען כי מדובר בעלילה של נערה צעירה, מעריצה של בתו שהחליטה "לתפור לו תיק", אך לא ידע כי חוקרי הימ"ר כבר עובדים על התיק מעל חודש וחצי באופן סמוי וכי הם אספו ראיות נגדו.

על פי החשד, לאחר שהחשוד העמיק את הקשר עם הקטינות, הוא ביקש מהן להתקין במכשיר הטלפון שלהן את תוכנת המסרים טלגרם, המאפשרת ניהול שיחות שתוכנן נמחק לאחר תזמון שבוחר המשתמש. באמצעות התוכנה הזו ניהל, לכאורה, שיחות בעלות תוכן מיני ואינטימי עם הנערות.

עוד בוואלה! NEWS:
התרגיל של המיליארדר: ועדת השחרורים קיצרה את מאסר קובי אלכסנדר
מול מצלמות המשטרה: שרה ויאיר נתניהו עומתו עם ניר חפץ
תיעוד: לא קיבל את שכרו - ושלף נשק במשרדי החברה בת"א

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של רונן ביטי בשלושה ימים נוספים. ניב אהרונסון
התקשה לתת הסבר מניח את הדעת. ביטי בבית המשפט, השבוע/ניב אהרונסון

המשטרה חושדת כי ביטי התעניין בהרגליהן האישיים של הקטינות, התנהגותן המינית, ניסיונן המיני, וכן כי שלח להן סרטונים שבהן תיעד את עצמו מבצע בגופו מעשה מגונה. עוד חשוד ביטי כי ביקש מהקטינות לגעת בעצמן, ביקש מהן לבצע מעשים מיניים ולשלוח לו קבצי קול שבהן הן נשמעות גונחות. חלק מהשיחות שביצע החשוד עם הנערות בוצעו אחרי חצות ולפנות בוקר, כאשר הוא משתמש, בחלק מהמקרים, בשפה בוטה וגסה ומשתף אותן בפרטים מיניים-אינטימיים הנוגעים אליו.

באחת ההתכתבויות כתב ביטי לאחת הילדות: "בואי נשחק משחק, נשאל אחד את השני שאלות. את נוגעת בעצמך?". לקטינה שלא הסכימה לקבל את תמונת איבר מינו כתב: "פחדנית, את מבאסת אותי". לילדה נוספת בת 13 שלח ביטי סרטון של זוג נערים מקיימים יחסי מין אוראליים".

אחיה של אחת הקטינות הספיק לצלם את מסך הטלפון של אחותו הקטינה, שם נראתה התכתבות בעלת אופי מיני עם ביטי שבה גם שלח את תמונת איבר מינו. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הצליחו חוקרי המשטרה להוכיח כי הטלפון הנייד שלו היה ברשותו בעת ההתכתבויות עם הילדות, למרות שטען כי אדם אחר הוא שביצע את המעשים. כך הצליחו ימ"ר מרכז לקשור את ביטי לעבירות החמורות.

החוקרים העריכו שיטען כי לא הוא שלח את ההודעות

בידי חוקרי המשטרה היו ניתוחי השיחות וההודעות שהתקבלו במכשירי הטלפון של הקטינות, והם העריכו כי הוא יטען שלא הוא שלח את ההודעות. לכן, כבר ברגע המעצר הם לקחו את הטלפון שלו, וחוקרי האזנות הצליחו להראות כי בניגוד לטענתו, המכשיר היה ברשותו כל הזמן. בין היתר הראו כי בזמן שדיבר עם הקטינות ניהל גם התכתבויות עם בני משפחתו וכן שיחות עבודה. כשהוצגו בפניו הנתונים האלה הוא התקשה לתת הסבר מניח את הדעת.

החוקרים משוכנעים כי יש בידם מספיק ראיות בפרשה. מחר יוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב האישום נגד ביטי, אז יחשפו המשטרה והפרקליטות את חומרי החקירה הקושרים אותו לחשדות. בין היתר יציגו החוקרים תמונה בוטה שנשלחה לקטינות, שלטענתן צולמה בתא השירותים שבחדר השינה של ביטי ואשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully