וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר אביה של עדי ביטי: "שיבש את החקירה - ואיים"

25.3.2018 / 13:17

מעצרו של רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים שחשוד בביצוע עבירות מין בנערות, הוארך בארבעה ימים. בדיון בבית משפט השלום בראשל"צ, טענה המשטרה כי ביטי פעל לשבש חקירה באמצעות איומים על המתלוננות לאחר שפנו לאשתו. ביטי פנה לשופט ופרץ בבכי: "תאפשר לי לחזור לביתי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (ראשון) את מעצרו של רונן ביטי, אביה של הזמרת וכוכבת הילדים עדי ביטי, בארבעה ימים. ביטי חשוד בביצוע עבירות מין בנערות מתחת לגיל 16 באמצעות התכתבות בתוכנות מסרים.

בבית המשפט המשטרה נימקה את בקשתה להאריך את מעצרו של ביטי בטענה כי החשוד עשוי לשבש את החקירה והוא מסוכן לציבור. לדברי החוקר מטעם המשטרה, "יש אינדיקציה שהוא שיבש את החקירה כבר לפני כמה חודשים, כשהבנות המתלוננות פנו לאשתו בטענה כי בעלה פגע בהן והן מתכוונות להתלונן במשטרה. החשוד פעל לשבש את החקירה ואיים על הבנות בעקבות תלונתן".

עוד בוואלה! NEWS:
צלצול השכמה לצה"ל: חדירת הפלסטינים היא הסלמה של "המלחמה בגדר"
ברקת הכריז: ארוץ בליכוד - לא אתמודד שוב על ראשות עיריית ירושלים
השר ליברמן: "העורף אינו מוכן מספיק למלחמה בחזית הצפון"

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של רונן ביטי בשלושה ימים נוספים. ניב אהרונסון
רונן ביטי בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

החוקר הוסיף כי ביטי "הדריך וביקש משלוש מהמתלוננות, שגילן קטן מ-16, לבצע בגופן מעשה אינוס. הוא שלח לא מעט סרטונים ותמונות אינטימיות". בנוסף, החוקר אמר לשופט כי המשטרה רוצה לסיים את החקירה הזאת עד יום רביעי.

ביטי, תושב המרכז בן 48 שהיה מלווה בסנגורו שרון נהרי, אמר בדבריו לשופט כי הוא עצור 14 ימים בתנאים מחפירים. לדבריו, "אני בתא עם עבריינים, בחדר לא חדר. מוטחות בי האשמות בצורה הכי ברוטאלית וגסה בעולם. ממציאים שם סיפורים, קוראים לי שפל ובזוי, תת רמה ועבריין. אתם לא יודעים מה זה לאדם כמוני להיות במקום כזה". הוא הוסיף כי "מעולם לא סיכנתי את הציבור, פעלתי 25 שנה למען הציבור ומאוד מאוד קשה לי. אני לא בנאדם מסוכן, אני לא אברח. תאפשר לי לחזור לפחות היום לביתי ולישון נורמלי ולא במעצר". בסוף דבריו הוא פרץ בבכי.

ביטי נעצר לפני כשבועיים בחשד לשליחת מסרים בעלי תוכן מיני בוטה למעריצותיה הקטינות של בתו עדי באמצעות אפליקציית ווטסאפ, שהשתתפו בקבוצות שהוקדשו לעדכונים על אודות בתו. תחילה הוטל על הפרשה צו איסור פרסום, אולם ביטי ומשפחתו ביקשו לבטל אותו.

עוד באותו נושא

הודעות מיניות לקטינות: אביה של עדי ביטי חשוד בעבירות מין

לכתבה המלאה
הארכת מעצר לאבא של עדי ביטי, שלום ראשל"צ 25 במרץ 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
"קוראים לי שפל ובזוי". ביטי, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully