וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת הכריז: ארוץ בליכוד - לא אתמודד שוב על ראשות עיריית ירושלים

לאחר שנפגש עם ראש הממשלה נתניהו הודיע ראש עיריית ירושלים כי יתמודד ברשימת המפלגה לכנסת בבחירות הבאות. ברקת הוסיף כי החליט "לשרת את מדינת ישראל ברמה הלאומית". חבר המועצה משה ליאון הודיע כי ינסה שוב להיבחר לראשות עיר הבירה

אתר רשמי

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הכריז היום (ראשון) כי יתמודד ברשימת מפלגת הליכוד לכנסת בבחירות הבאות ולא ירוץ פעם נוספת לראשות העירייה בבחירות המונציפליות באוקטובר הקרוב. הכרזתו הגיעה לאחר פגישתו הבוקר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו.

בסרטון שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו סיפר ברקת על דרכו לראשות העירייה. "לפני 16 שנים, עזבתי את כל עסקי והתמסרתי, תמורת שקל לשנה, להצלת ירושלים, העיר שבה גדלתי ושבה הקמתי את משפחתי", תיאר. "במשך עשור ויחד עם שותפים רבים, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, חוללנו מפנה היסטורי והחזרנו את ירושלים לפסים של צמיחה עם התקציב הגדול ביותר בתולדות העיר. לאחר שירושלים עלתה על המסלול הנכון, לא אתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר. בסיום הקדנציה אעזוב את העירייה, אבל לעולם לא אעזוב את ירושלים".

לדבריו, "הצלחתה של ירושלים המאוחדת, בירת הנצח של העם היהודי היא הצלחתה של מדינת ישראל. כעת, החלטתי לשרת את מדינת ישראל ברמה הלאומית ולחזק את תנועת הליכוד שבדרכה אני מאמין בכל לבי ובכוונתי לבקש את תמיכת חבריה בבחירות הקרובות".

נתניהו בירך את ברקת על הכרזתו והוסיף כי הוא "שמח מאוד על המשך שיתוף הפעולה בינינו". בפתח דבריו אמר לברקת: "אתה יודע מה אני אומר לאנשים שהם מספיק משוגעים להעמיס על עצמם תפקידים ציבוריים, ברכותי ותנחומי". עוד הוסיף ראש הממשלה כי הוא "מקבל בזרועות פתוחות" את ברקת שאת צירופו להתמודדות על רשימת המפלגה לכנסת כינה "תוספת חשובה".

עוד בוואלה NEWS:
פרסום ראשון: המבקר יבחן את הייעוץ שקיבלה זנדברג מקלוגהפט
פיגוע או לא פיגוע? טרם הוחלט אם להאשים את הנהג מעכו בטרור
בתגובה לחדירה מעזה ולפגיעה בכלים ההנדסיים: צה"ל תקף ברפיח

ראש הממשלה במהלך פגישתו עם ניר ברקת בו מכריז ברקת על הצטרפותו לליכוד, משרד רוה?מ 25 במרץ 2018. אורן בן חקון, מערכת וואלה! NEWS
ברקת ונתניהו/מערכת וואלה! NEWS, אורן בן חקון

ברקת מכין את הזירה להתמודדותו בליכוד כבר זמן רב, משקיע מאמצים כדי לצבור מתפקדים ומשתתף בכנסים פוליטיים. בין היתר, הוא השתתף לאחרונה בכנסים הנוגעים להתנחלויות. כך למשל, השתתף בכנס של מפוני מאחז נתיב האבות בכנסת בחודש שעבר וכן בכנס לסיפוח הגדה בכנסת.

לאחר הכרזתו של ברקת הודיע משה ליאון, שהתמודד על ראשות עיר בשנת 2013, כי ינסה להיבחר פעם נוספת. ליאון, שמכהן בשנים האחרונות כחבר מועצת העיר, מסר כי "בשנים האחרונות עבדתי לצידו של ניר ברקת ואני מודה לו על תקופת העשייה המשותפת, פעלנו יחדיו והצעדנו את העיר קדימה, תרמתי רבות לפיתוחה של העיר והיום אני מוכן יותר מאי פעם לקדם את בירת ישראל קדימה עוד יותר".

עוד באותו נושא

"מיותר ובזבזני": ברקת הוציא כחצי מיליון שקלים על קמפיין נגד כחלון

לכתבה המלאה

הצטרפות ברקת למירוץ מגיעה ברקע המאבק מול כחלון על תקציב העירייה

עיריית ירושלים אישרה בשבוע שעבר את תקציב העיר לשנה הקרובה. ברקת פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי התקציב הוא הגדול בתולדות העיר, עם תוספת של למעלה ממיליארד וחצי שקל. "כסף שאיתו נבנה כיתות לימוד חדשות לילדי העיר, נהפוך את העיר שלנו לעוד יותר יפה ונקייה, נרחיב את הסיוע לאוכלוסיות המוחלשות ונחזק את הריבונות והביטחון של בירת ישראל המאוחדת שלעולם לא תחולק עוד", אמר. לדבריו, "אמרתי לכם בתחילת המאבק כי לא אתפשר על עתיד ילדי ירושלים, לא אתן שירושלים תלך לאחור".

טקס אשכבה לחיים גורי. ראובן קסטרו
ברקת/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר פורסם כי ברקת הוציא כחצי מיליון שקלים על הקמפיין האחרון נגד שר האוצר משה כחלון, בטענה שלא הועבר לעיר מלוא המענק שאליו התחייבה המדינה בשנה החולפת ובדרישה להגדיל את התקציב השנה. ברקת טען כי כחלון מפקיר את העיר ותלה שלטים רבים נגד שר האוצר ברחבי העיר. שיא המחאה התרחש כאשר עובדי העירייה הסיעו משאיות זבל למשרד האוצר ופיזרו שם את האשפה, צעד שגרר ביקורת רבה נגד ראש העירייה.

"זה מקומם שבזמן שעיריית ירושלים מקצצת בדברים כמו פעילות לקשישים, ניר ברקת והנהלת העיר לוקחים חצי מיליון שקלים למסע פרסום מיותר ובזבזני שכל תכליתו לקדם את ברקת בליכוד", אמרה חברת המועצה ורטון. "ראש העיר צריך להתבייש שהוא לוקח כספים ממשלמי המסים ומפזר אותם על שטויות כאלה", הוסיפה.

(עדכון ראשון: 12:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully