וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע או לא פיגוע? טרם הוחלט אם להאשים את הנהג מעכו בטרור

25.3.2018 / 11:08

בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו של תושב שפרעם, החשוד בדריסת שוטר מג"ב ושני חיילים נוספים, בחמישה ימים. המשטרה הודיעה כי יוגש נגדו כתב אישום, אולם בפרקליטות טרם הוחלט אם לייחס לעבירות מניע לאומני

עריכה: יאיר דניאל ושניר דבוש

מעצרו של הנהג החשוד באירוע הדריסה בעכו, תושב שפרעם בן 26, הוארך הבוקר (ראשון) בחמישה ימים בבית משפט השלום בחיפה, עד יום חמישי. המשטרה הציגה הצהרת תובע מטעם פרקליטות מחוז חיפה והודיעה כי יוגש כתב אישום נגדו בבית המשפט המחוזי בעיר.

בדריסה שאירעה בראשית החודש נפצעו שוטר משמר הגבול ושני חיילים, אולם בינתיים טרם נמסר באילו עבירות יואשם הנהג החשוד. כמו כן, בפרקליטות עוד לא הוחלט אם ייחסו לעבירות מניע לאומני כפי שטוענת המשטרה נגדו מאז יום האירוע. הנהג מאושפז עדיין במרכז הרפואי לגליל שבנהריה והוא צפוי לעבור ניתוח נוסף בעוד כשבועיים. בשל כך, הדיון התקיים בהיעדרו של הנהג ויוגש גם כתב אישום ללא נוכחותו.

אשתו של הנהג, שאותה הוא הביא לבדיקות היריון במועד הדריסה, ילדה שבוע שעבר בבית החולים בן ראשון. האב הטרי טרם ראה אותם והוא מוחזק תחת שמירה, בחזקת עצור, ואינו מורשה לפגוש איש ממקורביו למעט סניגורו, עו"ד עאדל דבאח.

עוד בוואלה! NEWS:
עדות השקר - והתיעוד המפליל: כך טייחו השוטרים את תקיפת האזרח
נוהגים עם הטלפון על הברכיים? המצלמות החדשות של המשטרה יתעדו
יו"ר מרצ על סערת היועץ האסטרטגי: "ייתכן שזו הייתה טעות"

זירת פיגוע דריסה בעכו. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

בתיעוד שפורסם מהדריסה נראה ג'יפ עולה על מדרכה, נוסע לכיוון החיילים ופוגע באחד מהם בכביש. מחקירה ראשונית של התקרית נראה כי הנהג התווכח עם שוטר על דוח חניה, ולאחר מכן פתח בדהרה, פגע בשוטר מג"ב שאינו קשור לאירוע, והמשיך למגרש החניה שמול תחנת הרכבת. תוך שהוא נוסע בפראות הוא פגע בשני חיילים, כשבתגובה נפתחה לעברו אש.

"אני מכחיש את הטענות של השוטרים", אמר אביו של הנהג החשוד לאחר האירוע בתחילת החודש. "אפשר לשאול את כל מי שמכיר אותו גם בכל היישובים שבאזור. אין כאן מניע לאומני כלל". עוד הוסיף האב כי "במשטרה לא אמרו כלום על מה שקרה, ואני אפילו לא יודע מה מצבו הרפואי". הוא סיפר כי הבן עבד יחד איתו במסגרייה וניהל חיים נורמטיביים לחלוטין. "המשטרה עשו חיפוש בבית והפכו אותו. שאלתי אותם מי יסדר את הבלגן - הם השיבו שהוא יעשה זאת כשיחזור. זה לא מקובל. לא מצאו שום דבר בדירה שלו".

עוד באותו נושא

המשטרה קבעה: אירוע הדריסה בעכו - פיגוע על רקע לאומני

לכתבה המלאה
פיגוע בתחנת רכבת עכו. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בחניון/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה
מצלמות אבטחה - תיעוד רגע דריסת החייל בעכו. מצלמות אבטחה, מערכת וואלה! NEWS
רגע הפגיעה/מערכת וואלה! NEWS, מצלמות אבטחה
  • עוד באותו נושא:
  • עכו
  • דריסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully