וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודעות מיניות לקטינות: אביה של עדי ביטי חשוד בעבירות מין

20.3.2018 / 11:58

בדיון הארכת המעצר של רונן ביטי החליט השופט החליט להותירו למשך שישה ימים נוספים. האב, בן 48, חשוד ששלח למעריצותיה הקטינות של בתו הודעות בעלי תכנים מיניים בוטים בווטסאפ. המשטרה: חלה התפתחות דרמטית בחקירה

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) בשישה ימים מעצרו של רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי החשוד בשליחת מסרים בעלי תוכן מיני בוטה למעריצותיה באמצעות אפליקציית וואטספ. האב, תושב אזור המרכז בן 48, נעצר בשבוע שעבר בחשד ששלח את ההודעות הבוטות למעריצות קטינות שהשתתפו בקבוצות שהוקדשו לעדכונים על אודות בתו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-13 ימים, ואילו ביטי ומשפחתו ביקשו לבטל את צוו איסור הפרסום על שמו.

חוקר המשטרה הציג בדיון דוח סודי ואמר כי חלו התפתחויות משמעותיות בחקירה. החוקר טען כי במהלך ימי המעצר בוצעו מספר רב של פעולות חקירה, שבסמגרתן נוסף חומר רב שקושר את ביטי לחשדות וסותר גירסאותיו. החוקר טען כי הבעילה הוא בשני מימדים האחד וירטואלי, ואילו השני הוא חשד כי ביטי נפגש עם קטינות. עוד נטען, כי ביטי שלח לקטינות במשך תקופה ארוכה עשרות תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני.

עוד בוואלה! NEWS:
25 פצועים בחצי שעה: בוקר של תאונות דרכים ברחבי הארץ
משרד החוץ מעכב פרסום הוצאות המשלחת לאו"ם של דני דנון
שליח טראמפ למזה"ת על דברי אבו מאזן: "רטוריקה של שנאה"

הארכת מעצר לרונן ביטי, אבא של עדי ביטי, בית משפט השלום ראשון לציון, 20 במרץ 2018. יותם רונן
ביטי בדיון בהארכת מעצרו, היום/יותם רונן

עו"ד שרון נהרי, סנגורו של ביטי אמר במהלך הדיון להארכת מעצרו כי הוא מבקש לשחרר את החשוד. "אני מתרשם שבשמונה ימי מעצר הוא נחקר רק פעם אחת. מתעללים בו ומנסים לשבור את רוחו, קשרו אותו לכיסא", אמר נהרי. עוד טען סנגורו כי "בחודש האחרון פנו אליו עשר קטינות וביקשו שיצרף אותן לקבוצות והציעו טובות הנאה מיניות, והוא לא הגיב להן".

עדי ביטי פרסמה היום הודעה בחשבון האינסטגרם שלה והכחישה בה את הטענות לפיה הייתה מעורבת בנושא. "חשוב לי להדגיש כי מעולם לא השתתפתי, ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת ווצאפ הקשורה לחקירת אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב".

עוד באותו נושא

עדי ביטי מגיבה על מעצרו של אביה: "אין לי מה להסתיר"

לכתבה המלאה
עדי ביטי. רפי דלויה
עדי ביטי/רפי דלויה

אתמול מסר פרקליטו עו"ד שרון נהרי כי מרשו מכחיש את הטענות נגדו. לדבריו, הוא "לא הפיץ כל מסרים, תמונות או תכנים מיניים". הסנגור הוסיף עוד כי "חדשות לבקרים מתחזים בשמו, בין בפרופילים בדויים ובין ברשתות החברתיות" וכי "מכריו וחבריו משתמשים בטלפון הנייד שברשותו".

עו"ד נהרי ציין בדבריו כי עדי ביטילא השתתפה ולא לקחה חלק בניהול קבוצות הוואטספ שבהן נשלחו לכאורה המסרים הבוטים. הוא הדגיש כי לכוכבת עצמה אין כל קשר או ידיעה בדבר ההודעות שנשלחו וכי היא לא נחקרה כחשודה במסגרת הפרשה.

פוסט של עדי ביטי על המעצר של אביה. צילום מסך
ההודעה שפרסמה ביטי/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully