וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של כוכבת הילדים חשוד שביצע עבירות מין במעריצות קטינות

13.3.2018 / 8:04

לאחר חקירה שנמשכה כמה שבועות, נעצר הגבר תושב אזור המרכז שניהל את קבוצת המעריצים של בתו בווטסאפ. הוא חשוד שהתכתב באופן מיני עם מעריצות קטינות שהיו חברות בקבוצה. מעצרו הוארך בשמונה ימים בבית המשפט בראשון לציון

צילום: באדיבות חדשות עשר, עריכה: יאיר דניאל

מעצרו של אביה של זמרת מוכרת הוארך הבוקר (שלישי) בשמונה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון, לאחר שנעצר אתמול בחשד שניהל תכתובות בעל תוכן מיני עם מעריצותיה הקטינות, כשניהל את קבוצת המעריצים שלה בווטסאפ. החשוד, תושב אזור המרכז בן 48, נעצר בידי שוטרי ימ"ר מרכז. החקירה מתנהלת לאורך כמה שבועות, והפכה עם מעצרו מחקירה סמויה לגלויה.

מוקדם יותר אתמול הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד מורה בן 60 המתגורר חולון, על שפרסם תועבה ובה דמות של קטין והחזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין. הנאשם ביצע את העבירות תוך שימוש בבתו, כיום בת 17, שהייתה בעת ביצוע המעשים בת שלוש בלבד. לפי האישום הוא פרסם את התיעוד באינטרנט, והחזיק אותה במחשבו האישי. בכמה מקרים ביצע את המעשים גם באחייניתו הקטינה.

בחודש שעבר הוגשו כתבי אישום נגד חמישה מעורבים בהתכתבות בעלת אופי מיני עם קטינות ברשת. החמישה נעצרו בעקבות פעילות סוכנת סמויה של המשטרה שהתחזתה לנערה בת 13. החשודים נאשמים כי שלחו ל"נערה" תמונות אינטימיות וכן סרטונים פורנוגרפיים ואף הציעו לה הצעות בעלות אופי מיני.

עוד בוואלה! NEWS:
אישום: קב"ט מוסדות חינוך בראשל"צ החזיק כ-2,000 סרטוני פדופיליה
קטינים חשופים בביתם: חמישה תושבי הדרום חשודים בהפצת פדופיליה ברשת
"צד בת 13": מחנך מראשון לציון נעצר בחשד לעבירות פדופיליה

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
התכתב בווטסאפ עם המעריצות של בתו/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully