וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטינים חשופים בביתם: חמישה תושבי הדרום חשודים בהפצת פדופיליה ברשת

21.12.2017 / 15:46

חמישה תושבי הדרום חשודים שצילמו והפיצו בתשלום סרטונים של קטינים, חלקם בני פחות מ-14. הצילומים נעשו בידיעת הילדים, אך בעידודם של הבגירים. החשודים צפויים להגיע לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרם

פורנו בסמארטפון. ShutterStock
הקטינים צולמו בידיעתם ובעידוד הבגירים/ShutterStock

חמישה תושבי הדרום נעצרו הבוקר (חמישי) בחשד לצילום ושידור ברשת של סרטונים בעלי תכנים מיניים ופדופילים. המעצר נעשה בתום חקירה סמויה וממוקדת של המשטרה באמצעות יחידת הסייבר בלהב 433, ובשיתוף מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה המלווה את התיק.

על פי החשד, חלק מהעצורים הפעילו בתשלום אתר אינטרנט המכיל חומרי צפייה בבית משפחה תוך פגיעה בצנעת הפרט של דייריו. מצפייה בשידורים ובתכנים שצולמו והוקלטו, ניכרים חומרי תועבה שיש בהם משום עבירה פלילית. הצופים שילמו תמורת האפשרות לצפות במתרחש במשך כל שעות היממה, כאשר כלל הצילומים נעשו בידיעת המצולמים, חלקם קטינים מתחת לגיל 14 ועל פי החשד בעידודם של הבגירים המתגוררים במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
העדויות, החשבוניות והראיות: "מאה עמודים לא יספיקו לסיכום תיקי נתניהו"
ישראל וארה"ב במסע דיפלומטי למנוע ביטול ההכרה בירושלים בידי האו"ם
עובדי "טבע" הפגינו מול ביתו של חבר הדירקטוריון חמי פרס

עשרות האקרים מ-18 מדינות נעצרו במבצע משותף של ה-FBI ולהב 443. חטיבת דובר המשטרה
יחידת להב 443 בפעולה/חטיבת דובר המשטרה

החקירה נערכה כחלק משיתוף פעולה בין לאומי בין גורמי אכיפה שונים ברחבי העולם לאיתור עבירות מין כלפי קטינים ברשת. אחרי מעצר החשודים התבצעו חיפושים בבתי החשודים ונתפסו חומרי מחשב שונים. החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובהמשך היום הם צפויים להגיע לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא "תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה גם במרחב הווירטואלי ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully