וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צד בת 13": מחנך מראשון לציון נעצר בחשד לעבירות פדופיליה

16.11.2017 / 11:14

החשוד, מורה לכיתות י' בן 50, נעצר אחרי שבחודש האחרון תועד עורך שיחות בעלות אופן מיני בוטה עם מתחזה לבת 13. בהתכתבות ביניהם "הסביר": "הנערה לוקחת את האיבר של הגבר... מה את לא מבינה?"

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
נעצר לאחר חודש של התכתבויות/חטיבת דובר המשטרה

גבי עומר, מחנך כיתה י' כבן 50, שעובד בבית הספר טומשין בראשון לציון, נעצר אמש בחשד לעבירות פדופיליה, לאחר שבחודש האחרון תועד עורך שיחות בעלות אופי מיני בוטה עם מתחזה לבת 13. מעצרו של החשוד הוארך הבוקר (חמישי) בארבעה ימים.

על פי החשד, עומר התכתב עם אישה שהתחזתה לילדה בת 13. "'הקטינה' שוטטה בהתכתבות כללית עת החשוד צד אותה והחל לקיים עמה שיחות מיניות קשות, אף שהיה מודע לגילה הצעיר", נמסר מהמשטרה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הרוג ופצוע קשה בפיצוץ רכב במחלף קק"ל בתל אביב
לקראת ליל הרחפנים: במסווה אדיבות, במערכת הביטחון מפגינים אדישות
צו מעצר בינ"ל וניידות בנתב"ג - כך נלכד אחד מגדולי סוחרי הנשים בישראל
שלושה חודשים לאחר תאונת המנוף: גשר הולכי הרגל בבני ברק נפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצילומי המסך של התכתובת בין השניים, נראה עומר מנסה לשדל את הנערה לכאורה באופן בוטה ובתיאורים גרפיים. "כשאישה, בחורה, נערה, לוקחת...", תיאר החשוד לבת ה-13 לכאורה את האופן שבו דברים צריכים לקרות דבריו. כשטענה כי היא לא מבינה מה הוא רוצה, אמר: "מה את לא מבינה מאמי?"

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה ביצוען של עבירות בחסות המרשתת, כשהקורבנות הם קטינים או אוכלוסיות מוחלשות. ההסתתרות בנבכי המרשתת לא תעמוד להם לאותם עבריינים והמשטרה תפעל בתחכום ובדרכים מגוונות כולל הפעלת אמצעים מתקדמים על מנת לאתר את העבריינים ולהעמידם לדין".

עורכת הדין אבישג כהן בן נתן, שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את עומר, אמרה: "איש החינוך משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים ואנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו. תמוה ומצער, שבעוד בדיון המשטרה סירבה להשיב לשאלותינו, בטענה של חשש לשיבוש החקירה, הופתענו לגלות שהמשטרה בחרה למסור את המידע החסוי לתקשורת".

(עדכון ראשון: 08:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully