וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ליברמן: "העורף אינו מוכן מספיק למלחמה בחזית הצפון"

בדבריו בוועידת "ידיעות אחרונות" הוסיף שר הביטחון כי היערכות העורף בגבול עזה היא במצב הטוב ביותר. זאת לדבריו, בשל ההשקעה הגבוהה לתושב העומדת בממוצע על 37 אלף שקל לאדם

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום (ראשון) כי מצב מוכנות העורף בגבול הצפון אינו טוב וכי ההיערכות בגבול רצועת עזה היא הטובה ביותר. ליברמן השתתף בוועידת "ישראל סיפור הצלחה" של "ידיעות אחרונות" ושל ynet ואמר כי "אי אפשר להסתפק רק באמירות". לדבריו, בעוטף עזה השקיעה המדינה בממוצע 37 אלף שקל לכל תושב, על סך של 46 אלף תושבים. אולם, הוסיף, "בצפון המצב לצערי הפוך".

בסוף חודש ינואר אמר הרמטכ"ל גדי איזנקוט בטקס לציון 21 שנה לאסון המסוקים כי "מבעד לשקט" בגבול הצפון, "ממתינים אתגרים רבים". הוא הוסיף כי חיזבאללה מחזיק בנוכחות צבאית ובמערכות נשק בדרום לבנון בניגוד להחלטות מועצת הביטחון של האו"ם וכי צה"ל "פועל יום ולילה" כדי להבטיח את מוכנות הכוחות ואת ההרתעה מול הארגון השיעי.

"אנו נעשה כל שיידרש לשמור על הגבול הצפוני של ישראל בטוח ושקט", הוסיף איזנקוט. "האתגר שלנו הוא להמשיך ולשמר את המוכנות, להעמיק את הידע על האויב, לצמצם את יכולותיו ולהעריך ככל הניתן את המציאות הביטחונית האזרחית הטובה שנמשכת 11 שנים ומשרתת את האוכלוסיות משני צדי הגדר. אני משוכנע בעליונות הצבאית שלנו, באיכות המפקדים והלוחמים וביכולתם להשיג ניצחון בעת מלחמה ולקבוע תוצאה גבוהה וכואבת לאויב".

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: המבקר יבחן את הייעוץ שקיבלה זנדברג מקלוגהפט
פיגוע או לא פיגוע? טרם הוחלט אם להאשים את הנהג מעכו בטרור
עדות השקר - והתיעוד המפליל: כך טייחו השוטרים את תקיפת האזרח

שר הביטחון, אביגדור ליברמן במהלך ועידת ידיעות אחרונות בנייני האומה, ירושלים. -, מערכת וואלה! NEWS
"אי אפשר להסתפק באמירות". ליברמן, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully