וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעים חשאיים ועשייה לא רגילה: צל"ש ליחידת המודיעין הסודית

24.3.2018 / 20:51

יחידת 504, האחראית על הפקת מודיעין ממקורות אנושיים, קיבלה ציון לשבח על פעילותה בשנתיים האחרונות. אלוף אמ"ן העניק לה את הפרס: "יחידה מקצועית ואחראית, שחושבת יצירתי ומביאה פתרונות"

צילום: דובר צה"ל, עריכה: תום זואילי

ציון לשבח הוענק השבוע ליחידת המודיעין 504, על מבצעים חשאיים בשנתיים האחרונות. אלוף אגף המודיעין, הרצי הלוי, העניק ליחידה את הפרס ואמר כי "צל"ש נותנים כשרוצים לשבח, פשוטו כמשמעו. כשרואים עשייה לא רגילה, שמתגברת על מכשולים, בעיות ודברים לא צפויים. העשייה של 504 מרשימה. היחידה ציידה את ארגז הכלים שלה ביכולות שונות ומגוונות, והיא יחידה מקצועית ואחראית שחושבת יצירתי ומביאה פתרונות מיוחדים לבעיות מורכבות".

מפקד היחידה, אלוף משנה ת', אמר כי "הצל"ש הוא ביטוי הערכה ללאנשי היחידה ולשותפים הרבים באמ"ן, בצה"ל ובקהילת המודיעין שמסייעים, תומכים ועובדים אתנו כתף אל כתף". 504 היא יחידה מובחרת באגף המודיעין שאחראית על הפקת מודיעין ממקור אנושי במגוון שיטות, תוך התאמת יכולות לאתגרים. היחידה אחראית על הפעלת סוכנים מחוץ לגבולות המדינה, ונותנת מענה לאתגרים מודיעיניים ולמגוון משימות המוטלות עליה על ידי אמ"ן וצה"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
"טראמפ שוקל לגרש דיפלומטים רוסים בתגובה להרעלת המרגל"
רדיפת הכבוד סביב הפצצת הכור בסוריה עלולה לפגוע במודיעין הישראלי
כעשרת אלפים מפגינים בת"א נגד גירוש הזרים: "זכויות זה לכולם"

הענקת צל"ש ראש אגף מודיעין ליחידה 504. דובר צה"ל
הלוי ומפקד 504/דובר צה"ל

ביום שני השבוע התייחס הלוי לכוננות האגף לקראת החגים, ואמר כי "אני מציע לכל מי שחושב לאתגר אותנו, בפרט לקראת החגים הקרובים, לשקול היטב את מעשיו". את הדברים אמר בערב ראשי אגף המודיעין לדורותיהם, בו השתתפו האלוף הימן, שיחליף בשבוע את הלוי, סגן הרמטכ"ל אלוף אביב כוכבי, הרמטכ"לים לשעבר אהוד ברק ומשה יעלון, והאלופים בדימוס שלמה גזית, יהושע שגיא, אורי שגיא, עמוס מלכה, אהרון פרקש ועמוס ידלין.

במפגש הציג ראש אמ"ן את עיקרי ההתפתחויות במערכי האגף, לנוכח המגמות באזור. "אמ"ן הוא נכס לאומי", אמר הלוי, "בבסיס עוצמתו, מצוינות אנושית, טכנולוגית ושותפות - של צה"ל עם קהילת המודיעין ועם שותפים בעולם. השילוב של יכולת מבצעית ועליונות מודיעינית היא סוד עוצמתו של צה"ל".

עוד באותו נושא

ראש אמ"ן: "מי שחושב לאתגר אותנו בחגים, שישקול היטב את מעשיו"

לכתבה המלאה
הענקת צל"ש ראש אגף מודיעין ליחידה 504. דובר צה"ל
הצל"ש שהוענק ליחידה/דובר צה"ל

"בימים אלה של מתיחות באיו"ש ובעזה, ועם דינמיות גבוהה בזירה הצפונית, אני מציע לכל מי שחושב לאתגר אותנו, בפרט לקראת החגים הקרובים, לשקול היטב את מעשיו", הוסיף. הלוי ציין כי במצטבר יש בחדר 32 שנים וחצי של כהונת ראש האגף: "תבונה של דורות. אין יום בחייו של ראש אגף המודיעין שדומה לקודמו - בחדר הזה קובצו יחד כמעט 13 אלף ימים", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully