וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרד מפייסבוק: אלון מאסק מחק את החשבונות שלו מהרשת החברתית

מייסד paypal מחק את חשבון הפייסבוק שלו ושל החברות שעומד בראשן, טסלה וספייסX. זאת כחלק ממחאת deletefacebook# . מחיקת החשבונות נעשית בתגובה לחשיפה כי נעשה שימוש בפרטי כ-50 מיליון משתמשי פייסבוק שדלפו על מנת להשפיע הבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2016

צילום: CNN, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: ראיון מייסד פייסבוק מארק צוקרברג לרשת CNN, 22 במרץ 2018)

המיליארדר ומייסד paypal אלון מאסק מחק אמ/ש (שישי) את חשבון הפייסבוק שלו ושל החברות שעומד בראשן, טסלה וספייסX. זאת כחלק ממחאת deletefacebook#. מחיקת החשבונות נעשית בשבוע האחרון בתגובה לחשיפת המחדל הביטחוני בפייסבוק, בו דלפו פרטיהם האישיים של משתמשים.

על פי החשד, חברת הייעוץ הפוליטי קיימברידג' אנליטיקס בלונדון השתמשה במידע אישי של כ-50 מיליון משתמשי פייסבוק במטרה להשפיע על הבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016. חוקרים בבריטניה פשטו הערב על משרדי החברה לאחר שבית משפט אישר לערוך חיפוש במשרדיה. מאסק מחק חשובונותיו לאחר תגובה בטוויטר הקראה לו לתמוך בתנועה deletefacebook#. לעמודי החברות היו 2.6 מיליון עוקבים יחדיו.

עוד בוואלה!NEWS:
ארה"ב הטילה סנקציות על 9 איראנים וחברה בגין מתקפת סייבר
נץ בבית הלבן: המינוי של טראמפ שמסמן את הדרך לביטול הסכם הגרעין
טראמפ אישר: ארה"ב תקצץ בסיוע לרשות כל עוד היא משלמת למשפחות מחבלים

אלון מאסק. GettyImages
המיליארדר אלון מאסק/GettyImages

דווח כי משרדי האנרגיה והמסחר של הסנאט האמריקני יזמנו את מייסד ומנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג. בריאיון לרשת CNN הוסיף צוקרברג כי פייסבוק לא הייתה צריכה לסמוך על החברה הבריטית "כשאמרה ב-2015 שהיא תמחק את המידע מפייסבוק שבידה". צוקרברג התנצל בפני משתמשי הרשת החברתית על "הפרת האמון" והוסיף כי הוא מוכן להעיד בעניין מול הקונגרס".

"פייסבוק תחקור אפליקציות שאפשרו גישה לכמויות גדולות של מידע לפני שנת 2014", אמר נשיא ומייסד החברה. הוא הוסיף כי פייסבוק תמשיך להגביל את גישתם של מפתחים למידע מסווג. עוד אמר צוקרברג כי "ישנם דברים נוספים לעשות, ואנחנו נעשה אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully