וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבור": בנט פרץ בבכי בחנוכת רחוב על שם חברו עמנואל מורנו

22.3.2018 / 22:11

יו"ר הבית היהודי הגיע לחנוכת רחוב על שמו של סא"ל עמנואל מורנו באשקלון. מורנו, ששירת עם בנט בסיירת מטכ"ל, נהרג במארב של חיזבאללה ב-2006. "אני שמח ועצוב - עצוב שהוא איננו ושמח כי דרכו מקרינה על הרבה עמנואלים, גדולים וקטנים"

צילום: אשר דיין, עריכה: תום זואילי

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הגיע היום (חמישי) לחנוכת רחוב על שמו של סגן אלוף עמנואל מורנו באשקלון. מורנו, ששירת בסיירת מטכ"ל, נהרג במהלך מלחמת לבנון השנייה. השר בנט נאם תוך כדי שהוא ממרר בבכי. "דיברתי על עמנואל עשרות פעמים, אבל לא יצא לי לקרוא רחוב על שמו", סיפר. "אני ועמנואל התגייסנו ביחד ליחידה. אני השתחררתי והוא נשאר בצבא. אני מדמיין איך הוא מרגיש עכשיו, אני חושב איך הוא היה אהב את המקום".

"אני מדמיין שבעוד שנה ילד ישחק פה כדורגל ויראה את שלט הרחוב 'עמנואל מורנו', וישאל את אבא ואמא מי הוא היה", אמר בנט. "הם יגידו שהוא היה גיבור גדול ויספרו רק מה שמותר להגיד, ואז הוא ייכנס לאינטרנט ויבדוק מי הוא, ויגלה שהתכונה הבולטת של עמנואל זו הנתינה - כל הזמן לתת ולתת במאה וחמישים אחוזים".

עוד בוואלה! NEWS:
השמש כבר שוקעת על דימונה: תולדות המלחמה האבודה של ישראל
ברקע המתיחות בגדה, בצה"ל מחפשים אחר נקודת האיזון למאבק בהסתה
הטרגדיה של "מכונות המלחמה": ב"דובדבן" מנסים להבין מה גרם למות הלוחם

שר החינוך נפתלי בנט במהלך טקס קריאת שם רחוב ע"ש סא"ל עמנואל מורנו הי"ד, בשכונת אפרידרף אשקלון. מערכת וואלה! NEWS
בנט בטקס באשקלון/מערכת וואלה! NEWS

"היום אני שר החינוך, ואני רוצה שיהיו כמה שיותר ילדים כמוהו, שמקדשים את המאמץ, את אהבת הארץ והעם", הוסיף בנט. "הוא סלד מפוזות, תמיד במטבח של היחידה הוא היה יושב עם הטבחים. היום אני שמח ועצוב - עצוב שהוא איננו ושמח כי דרכו מקרינה על הרבה עמנואלים, גדולים וקטנים, בכל רחבי הארץ. שמו של בני הקטן הוא דוד עמנואל, ולא בכדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שר החינוך נפתלי בנט חונך רחוב באשקלון על שמו של סא"ל ז"ל, שנפל במלחמת לבנון השניה. (מימין) הההורים של עמנואל סילביה ואילן, אלמנתו מיה, ומפקד הצוות של עמנואל ושלי גיורא לוי (משמאל) השתתפו.. טוויטר, נפתלי בנט, מערכת וואלה! NEWS
השלט על שמו של רומנו/מערכת וואלה! NEWS, טוויטר, נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully