וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה חונק את הנגב": צפו בהתפרצות צעירים על נתניהו באמצע נאום

20.3.2018 / 14:38

ראש הממשלה הופיע לראשונה בפומבי מאז לקה בדלקת גרון ויממה לאחר שנדחתה חקירה בעניינו בגין המחלה. את נאומו בוועידת הנגב בדימונה קטעו פעילי "מגמה ירוקה" שמחו על תכנית הממשלה לבניית יישובים חדשים

צלמים זמניים מורשים

פעילי ארגון הסביבה "מגמה ירוקה" הפריעו היום (שני) לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הנגב בדימונה ומחו על תכנית הממשלה לבניית יישובים חדשים באזור. "אתה חונק את הנגב, אתה חונק את דימונה", קראה אחת הפעילות. "הממשלה שלך רוצה רק ישובים חדשים לעשירים". המחאה נמשכה דקות ספורות בפתח נאומו של נתניהו, שעלה לבמה לצלילי השיר "יהללו" של עמיר בניון ורכן קדימה על הדוכן במהלך הקריאות כשעל פניו ארשת פנים אדישה.

חלק ניכר מדבריו הקדיש ראש הממשלה, שזו הופעתו הפומבית מאז הבריא מדלקת גרון שבה לקה בשבוע האחרון ושבגינה נדחתה חקירתו בתיק 4000, למצבו של הנגב ולתכניות הממשלה לפיתוח האזור.

"אנחנו משקיעים השקעה עצומה בתשתיות", אמר. "אני שותף בחזון בן גוריון, אני מתמלא בהשראה אבל השיטה אחרת, אני דוגל בהשקעת הממשלה בתשתיות אבל גם השקעה פרטית, בלי המגזר הפרטי, בניגוד למה שהיה בשנים הראשונות לנגב, כספים ירדו לטימיון, אנחנו משקיעים אבל גם מעודדים יזמות פרטית. השקעה בנגב היא השקעה משתלמת, תשקיעו בנגב". בתחילת הנאום בירך נתניהו את שר הפנים אריה דרעי, המחזיק גם בתיק פיתוח הנגב והגליל, על כינוס הוועידה.

עוד בוואלה! NEWS:
ברק לוואלה! NEWS: כשקראתי לאולמרט שקרן עם תעודות ציינתי עובדה
חקירת המג"ד והבטחת השווא של המ"פ: המחדלים בחקירת הביזה ב"צוק איתן"
חקירת פיגוע הדקירה בי-ם: 8 סוחרים נעצרו בחשד לאי מניעת פשע

ראש הממשלה בנימין נתניהו בועידת הנגב, דימונה 20 במרץ 2018. מערכת וואלה! NEWS
הצהיר כי יקדם הנגשת מסמכי הסוכנות היהודית. נתניהו בוועידת הנגב, היום/מערכת וואלה! NEWS

בנאומו התייחס נתניהו גם לסדרה התיעודית "סאלח פה זה ארץ ישראל", שהקולנוען דוד דרעי שיצר אותה נשא דברים לפניו בוועידה. הוא הוסיף כי הנחה לפתוח את מסמכי הסוכנות היהודית שעוסקים ביחס המדינה לעולים ממדינות צפון אפריקה בשנות החמישים ולהנגישם לכלל הציבור.

"הגיע הזמן להכיר בזה", אמר. "ברור שהתחלה הייתה קשה והיו פצעים ששרפו בנשמה. אלפים היו באדמה שוממה, נעשו הרבה טעויות, אבל אתם יכולים להיות גאים בעצמכם. ניצחתם את האבק, החום והקור והמצב הביטחוני, פיתחתם, נטעתם, סללתם, ועכשיו יש ערים לתפארת, אנחנו יוצרים עכשיו תנופה גדולה בנגב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully