וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוונדליזם בתיכון: 16 תלמידים נחקרו בחשד להשחתת בית הספר

15.3.2018 / 23:25

לפי החשד, התלמידים זעמו על פיצול הטיול השנתי לשני טיולי יום, והשחיתו דלתות, קירות ומתקנים בבית הספר בעוספיה. הם עוכבו לחקירה, שבסופה שוחררו למעצר בית. יו"ר ועד ההורים היישובי: "מגנים התנהגויות כאלה מכל וכל"

חטיבת דובר המשטרה

המשטרה עיכבה לחקירה הבוקר (חמישי) 16 תלמידי כיתות י"ב בבית הספר התיכון "אורט רונסון" בעוספיה, בחשד לוונדליזם וגרימת הרס בבית ספרם בסוף השבוע. על פי החשד, התלמידים זעמו על פיצול הטיול השנתי שעד כה ארך יומיים לשני טיולי יום, והגיעו בשבת בלילה לבצע הרס בבית הספר. בין היתר נופצו חלונות, נעקרו דלתות, נשבר ציוד וצבע נמרח על קירות ומתקנים ברחבי בית הספר.

בעקבות חקירה, שכללה בין היתר ניתוח ויזואליה וממצאים פורנזיים בשטח, עוכבו לחקירה תלמידים החשודים במעורבות במעשה. מהמשטרה נמסר כי בתום חקירתם הם שוחררו למעצר בית. עוד נמסר כי תלמידים נוספים נחקרו השבוע והחקירה נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS
"מנהיג חברתי אמיץ": דוד לוי יקבל פרס ישראל למפעל חיים
שוטר נחשד שארגן ערב "על האש" עם אלכוהול בתחנה - ואנס שוטרת
חקירת מותו של חייל מילואים בתאונה: מפקד תחנת קריית גת הודח

תמונות נזק- המשטרה עיכבה הבוקר (חמישי) לחקירה 16 תלמידים משכבת י"ב בבית הספר התיכון אורט רונסון בעוספיא, בחשד לוונדליזם וגרימת הרס בבית ספרם, 15 במרץ 2018. דוברות משטרה, מערכת וואלה! NEWS
ההרס בתיכון בעוספיה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרה

אנס מנסור, יו"ר ועד ההורים היישובי בעוספיה ויו"ר פורום ועדי ההורים בכפרים הדרוזים אמר כי "המשטרה הייתה צריכה לפעול מהר יותר, כדי שהשגרה תוכל לחזור כבר לבית הספר המצטיין הזה". עם זאת, הוא הביע תקווה כי לא יוגשו כתבי אישום נגד התלמידים החשודים.

הוא הוסיף כי ככל הידוע לו, מרבית אלה שנחקרו במשטרה הודו בחשדות המיוחסים להם והביעו חרטה. "יש דרכי ענישה אחרות מאשר דרך בית משפט, כאלה שלא יעיבו על עתידם", אמר. הוא הדגיש שהארגונים שהוא עומד בראשם "מגנים התנהגויות כאלה מכל וכל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תמונות נזק- המשטרה עיכבה הבוקר (חמישי) לחקירה 16 תלמידים משכבת י"ב בבית הספר התיכון אורט רונסון בעוספיא, בחשד לוונדליזם וגרימת הרס בבית ספרם, 15 במרץ 2018. דוברות משטרה, מערכת וואלה! NEWS
ההרס בתיכון בעוספיה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרה

בשבועות האחרונים אירעו גם מקרים של התנכלות למורים ומנהלים. בכפר זבידאת שבגליל הוצתה ביום ראשון מכוניתה של מנהלת בית ספר. לפני כשבועיים עצרה המשטרה שני תלמידי כיתה י"א בבית הספר המקיף בפוריידיס בחשד ששברו את חלונות מכוניתו של סגן מנהל בית הספר כי זומנו לשיחה בשל עישון.

בירכא, עצרה שלשום המשטרה את תושב הכפר עיסאם מעדי, בן 45, בחשד שתקף בבניין המועצה המקומית את מנהל מחלקת החינוך נדים ג'מאל, ודקר אותו. ברקע האירוע שיבוצה של בתו ללימודים לאחר היעדרות ארוכה מבית הספר. מעדי טען כי ג'מאל תקף אותו יחד עם אחיו. היום בית משפט השלום בעכו הרחיק את מעדי מבניין המועצה ומג'מאל למשך 60 ושחרר אותו בערבות עצמית בגובה עשרת אלפים שקלים. השופט זיאד סאלח ציין לפרוטוקול שגם הוא תושב ירכא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully