וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות מנופצים, מכוניות בוערות: הטרור נגד המורים עולה מדרגה

12.3.2018 / 0:37

בית הספר אורט רונסון בעוספיה נמצא עם דלתות עקורות, צבע מרוח וציוד שבור - כשהחשד הוא שמאחורי ההשחתה עומדים תלמידים שמחו על פיצול הטיול השנתי. במקביל, הוצתה מכוניתה של מנהלת בית ספר בזובידאת. משרד החינוך: "אנשינו אינם הפקר"

אורט רונסון עוספיא. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
צבע מרוח וחלון מנופץ באורט רונסון עוספיה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

הלימודים בבית הספר אורט רונסון בעוספיה הושבתו אתמול (ראשון), זאת במחאה על הפריצה יום קודם לכן לשטח בית הספר, במהלכה נגרם נזק בשווי עשרות אלפי שקלים. על פי החשד, מי שעמד מאחורי המעשה הם כמה תלמידים מבית הספר שזעמו על פיצול הטיול השנתי שעד כה ארך יומיים לכדי שני טיולי יום. בין היתר נופצו חלונות, נעקרו דלתות, נשבר ציוד וצבע נמרח על קירות ומתקנים ברחבי בית הספר. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

המועצה המקומית עוספיה פנתה בתיאום עם העומד בראשה, וג'יה כיוף, הנמצא בימים אלה בחו"ל, למנכ"ל משרד החינוך ולרשת אורט בבקשה לפעול ללא דיחוי לתיקון הנזקים, שחלקם הותיר מפגעים בטיחותיים קשים.

עוד בוואלה! NEWS:
האדמו"רים אישרו את מתווה פשרת הגיוס; "הכדור אצל ליברמן"
"ארדואן מנסה לשחזר את האימפריה": טורקיה בשערי המעוז הכורדי
הבן שרצח את אמו והתאבד אמר לפני כשנה: "איני יכול לעזוב בגללה"

זבידאת. דוברות כב"ה
מכוניתה של מנהלת בית הספר בזובידאת שהוצתה/דוברות כב"ה

במהלך היום התקיימה ישיבת חירום בשיתוף בכירי מחוז חיפה במשרד החינוך, ועד ההורים, הנהלת הרשת, משטרת ישראל, אנשי דת השירות הפסיכולוגי ונציגי המועצה המקומית, זאת בעקבות האירועים הקשים בבית הספר. "אנו בטוחים כי השותפות ההרמונית תביא להחזרת העשייה החינוכית לשגרה מכבדת ומעצימה", מסרו כל הגופים.

עוד הוסיפו כי מהיום, יפעיל בית הספר "תכנית טיפולית המחנכת לאחריות ערכית וקהילתית לחיזוק השייכות הסובלנות והבעה תרבותית על דעות ומאוויים לצד התכניות הרחבות אשר בית הספר מפעיל כל הזמן".

ממחוז חיפה של משרד החינוך נמסר בעקבות האירועים כי "המשרד רואה בחומרה רבה את האירוע ומציין כי בהתנהגותם חצו התלמידים קווים אדומים. הנושא הועבר לטיפול המשטרה, והמחוז ידאג שהנושא יטופל משמעתית וחינוכית. במקביל, החל ממחר בבוקר יתקיימו פעילויות חינוכיות ומעגלי שיח לתלמידי בית הספר בנושא טיפוח אקלים ושמירה על רכוש ציבורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פארדיס. דוברות כב"ה
מכוניתו של סגן המנהל בפוריידיס שחלונותיה נופצו/דוברות כב"ה

בתוך כך, אתמול בכפר זובידאת שבגליל הוצתה מכוניתה של מנהלת בית הספר. כבאים מתחנת קרית טבעון שהוזעקו למקום הצליחו להשיג שליטה באש. חוקר דליקות מטעם רשות הכבאות שהגיע לזירה קבע באופן חד משמעי כי מדובר בהצתה. המשטרה פתחה בחקירה אולם, עד כה לא בוצעו מעצרים.

"משרד החינוך רואה בחומרה רבה את האירוע", אמרו בהנהלת משרד החינוך. "מדובר בחציית כל גבול, ולא נעבור על כך בשתיקה. משטרת ישראל חוקרת את נסיבות האירוע, ובית הספר מלווה על ידי יועצים ופסיכולוגים. נעניק למנהלת בית הספר שרכבה נשרף כל סיוע אפשרי - אנשי חינוך אינם הפקר".

לפני כשבוע וחצי עצרה המשטרה שני תלמידי כיתה י"א בבית הספר המקיף בפוריידיס, ששברו את חלונות מכוניתו של סגן מנהל בית הספר. הם הודו במעשה בחקירתם בתחנת זכרון יעקב הסמוכה - וטענו כי עשו זאת מאחר שזומנו למנהל בשל עישון בחצר בית הספר. במחאה על התקרית האלימה, גם שם השביתו המורים וההורים את הלימודים בבית הספר, ליום אחד. בבית הספר אמרו כי התלמידים האלה לא יורשו לשוב ללימודים וכי יהיה על הוריהם למצוא להם מסגרת חינוכית אחרת. מורה בבית הספר אמר כי לא מדובר באירוע בודד, וכי מורים חוששים להתעמת עם התלמידים העומדים מאחורי התקריות האלימות.

אורט רונסון עוספיא. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
בית הספר אורט רונסון בעוספיה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully