וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן שרצח את אמו והתאבד אמר לפני כשנה: "איני יכול לעזוב בגללה"

11.3.2018 / 20:42

בפוסט שהעלה לפני כשנה, כתב הבן שנחשד שרצח את אמו והתאבד בביתם בבת ים, כי תכנן לעזוב את הארץ, אולם מתוך דאגה לאמו - לא עשה זאת. שכניהם: "הוא דיבר על הבעיות הכלכליות שלו ועל כך שאי אפשר לחיות בארץ בכבוד"

מערכת וואלה!

"אם יכולתי אתמול הייתי עוזב את ישראל, אך כל עוד אמי בחיים - איני יכול לעשות צעד זה" - כך כתב לפני כשנה רוצח אמו בבת ים. על פי החשד, הלילה רצח האיש בן ה-67 את אימו והתאבד, בביתם המשותף. הפוסט שהעלה הבן עורר סערה בקרב גולשים רבים, שתהו מהי הסיבה שעומדת מאחורי רצונו לעזוב את הארץ.

בפוסט אחר על מצבו הכלכלי, כתב הבן כי "עוד יומיים אני מקבל משכורת חודשית, שתספיק כמו פך השמן לשמונה ימים. בכל שאר הימים חיים רק על סיגריות וקפה מהעבודה וארוחות מזדמנות אצל אמי שתחיה. נכון, אף אחד לא הבטיח לי גן של שושנים ויחד עם זאת למה מאבטח שעובד 158 שעות חודשיות אינו יכול להתקיים בכבוד".

החשוד ברצח אמו והתאבדות, בת ים, 11 במרץ 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
תכנן לעזוב את הארץ. הבן שנחשד ברצח והתאבד/מערכת וואלה! NEWS, --

פחות מיממה לאחר הרצח והתאבדות, שכניהם של הרוצח ואמו בבת ים מתקשים לעכל את רצף ההתרחשויות. "הוא היה חייכן ובדחן", סיפר היום ד' על שכנו."הוא אהב לספר בדיחות ולהתלוצץ עם העוברים והשבים". גם בעלי החנויות שנמצאות ברחוב הסמוך לבית המגורים שבו אירע הרצח הזדעזעו כששמעו על מותם של השכנים. "היא תמיד הייתה מלווה בסייעת נחמדה", סיפרה אחת העובדות בחנויות הסמוכות על האם. "אני זוכרת שהבן דיבר על בעיה כלכליות שיש לו, אי אפשר לחיות במדינה הזאת בכבוד".

השכנים סיפרו כי הבן היה מעוניין להקים עסק עצמאי בתחום הרפואה האלטרנטיבית, אך נתקל בקשיים בשל מצבו הכלכלי. "הוא דיבר על צ'קים והלוואות שהוא לקח ולא יודע מאיפה הוא יחזיר, דאגנו לו, דיבר על החלום שלו לפתוח עסק, שיאצו או משהו בסגנון", סיפרו.

עוד באותו נושא

חשד לרצח והתאבדות בבת ים: בן 67 ואמו בת ה-91 נמצאו ירויים

לכתבה המלאה

הבן חשש שהאם תישאר לבדה

על פי החשד, הבן, שעבד כמאבטח וכמטפל ברפואה אלטרנטיבית, נקלע לקשיים כלכליים. הגיע במהלך הלילה לבית אמו לאחר שהחליט לרצוח אותה ולהתאבד. במכתב שהותיר אחריו ציין הבן את חששו כי בשל התאבדותו תישאר אמו לבדה, כיוון שאין לה ילדים נוספים, ועל כן החליט לעשות את המעשה. הלילה הוא אותר בבית אמו בבת ים לאחר שפרצו שוטרים את הדלת.

במהלך הלילה התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח אודות חשש לחיי אדם.
בעקבות הדיווח, הגיעו שוטרי מרחב איילון לדירה בבת ים, שם אותרו גופותיהם של גבר ( 67) ואישה ( 91) - בן ואימו, 11 במרץ 2018. חגי נתני תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בבת ים, היום/מערכת וואלה! NEWS, חגי נתני תיעוד מבצעי מד"א

הצוותים הרפואיים הגיעו למקום, מצאו את השניים מוטלים על מיטה בבית וקבעו את מותם. פראמדיק מד"א רוסטיסלב שטדלין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בדירה אשה כבת 91 וגבר כבן 67 שוכבים מחוסרי הכרה עם פצעי ירי בפלג גופם העליון. הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותם". מפקד מחוז תל אביב דוד ביטן ומפקדת מרחב איילון תנ"צ סיגל בר-צבי הגיעו לזירה וקיימו הערכת מצב במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully