וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נחשד שארגן ערב "על האש" עם אלכוהול בתחנה - ואנס שוטרת

15.3.2018 / 20:16

השוטרת התלוננה במח"ש כי נאנסה על ידי השוטר, המשרת בירושלים, שטען בחקירה כי היחסים היו בהסכמה. על פי החשד, השוטר היה אחראי לארגון אירועים דומים הכוללים אלכוהול. השוטר הוצא לחופשה כפויה וזומן לשימוע לפני פיטורים. במקביל, במח"ש בוחנים אם להעמידו לדין

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
התיק ממתין להחלטה של פרקליט/ראובן קסטרו

שוטר שמשרת בתחנת משטרה בירושלים הוצא לחופשה כפויה וזומן לשימוע לפני פיטורים לפני כמה חודשים, בין היתר, על רקע חשד כי אנס שוטרת אחרת ששירתה עמו. המקרה עצמו אירע לאחר ערב "על האש" שארגן השוטר בתחנה, שכלל גם שתיית אלכוהול. המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) חקרה את האירוע, והתיק ממתין להחלטה של פרקליט.

בין השוטר, שמשרת בתחנת עוז הממוקמת באזור שכונת ארמון הנציב וג'בל מוכבר, לשוטרת לא התקיימו יחסי מרות. השניים הכירו זה את זו מעבודתם במשטרה. בליל המקרה, היה השוטר שותף לערב "על האש" שהתקיים בתחנה, ושכלל גם שתיית אלכוהול. ככל הנראה, לא מדובר במקרה יחיד, והשוטר היה הרוח החיה מאחורי כמה ערבים דומים, שלא עומדים בקנה אחד עם התנהלות המשטרה, אחת הסיבות שהביאו לזימונו לשימוע.

עוד בוואלה! NEWS
מאה הרוגים במלחמה כוללת: צה"ל תרגל תרחישי קיצון בכל הזירות
ח"כ אורן חזן נפצע קל בתאונה בין שני כלי רכב בסמוך לבן שמן
בג"ץ הוציא צו מניעה לגירוש מבקשי המקלט למשך שבועיים

אילוסטרציה. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
"התנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם הערכים והנורמות המצופות משוטרים"/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל

המקרה שמיוחס לשוטר אירע ביולי 2017. בערב המדובר, האירוע הסתיים בקיום יחסי מין בין השוטר לשוטרת, ככל הנראה כששניהם היו תחת השפעה מסוימת של אלכוהול. השוטרת טענה לאחר מכן, בתלונה שהגישה למח"ש כמה חודשים לאחר המקרה כי השוטר אנס אותה באותו לילה. בחקירתו במח"ש, טען השוטר כי היחסים עם השוטרת היו בהסכמה, בניגוד לטענתה. מח"ש סיימה את חקירת האירוע, והתיק ממתין בימים אלו להכרעת פרקליט.

לוואלה! NEWS נודע כי השוטר לקח חלק בחקירת תיק אונס חמור שאירע לפני שנתיים, ושעסק בעניינו של צעיר שאנס נערה בעת שהיה בגילופין. השוטר אף העיד בתיק במסגרת ניהול ההוכחות בו.

במענה לפניית וואלה! NEWS, נמסר ממשטרת ישראל כי ייתכן שיינקטו צעדים נוספים גם נגד שוטרים אחרים שהיו מעורבים במסגרת הפרשה. "משטרת ישראל רואה בחומרה כל התנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם הערכים והנורמות המצופות משוטרים. השוטר הוצא לחופשה כפויה וזומן, על פי המתחייב כחוק, לשימוע לפני פיטורים. עם תום הבירור המשפטי, ישקלו נקיטת צעדים פיקודיים גם ביחס ליתר המעורבים", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully