וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי תקרית הדגל: מטען נוסף נוטרל על גדר המערכת בדרום הרצועה

צה"ל נטרל מטען שהונח על גדר המערכת בדרום רצועת עזה ונועד לפגוע בכוחות. מדובר במטען נוסף שהונח אחרי התקרית שבה מולכד דגל פלסטין וגרם לפציעתם של ארבעה חיילים סמוך לקיבוץ עין השלושה. "מצביע על הכשל והפערים בטיפול הדגל הממולכד", אמרו גורמים בצה"ל

צילום: שי מכלוף, ניב אהרונסון, שי אלבז השואגים לימין

(בווידאו: פיצוץ מטען בגבול הרצועה לפני כשבועיים וחצי)

צה"ל נטרל הבוקר (חמישי) מטען שהונח על גדר המערכת בדרום הרצועה כדי לפגוע בכוחות. המטען הונח בהפגנות יום השישי יחד עם המטען שהופעל לפני כעשרה ימים באירוע שבו נפצעו ארבעה חיילים בחסות הפרות הסדר האלימות על הגדר.
בפיקוד הדרום אמרו היום כי איתור המטען הנוסף שנוטרל סמוך לרצועה "מצביע על הכשל והפערים שהתגלו באופן שבו התייחס הכוח ביום בו טופל הדגל הממולכד. הופקו הלקחים והם יושמו במקרה הזה".

בתוך כך, אתמול נמסר עדכון מבית החולים סורוקה על מצבם של החיילים שנפצעו בתקרית על גבול רצועת עזה. פצוע אחד מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ, בעוד שחברו מטופל במחלקת עיניים.

עוד בוואלה! NEWS:
רצח האב שהוביל לקריסת הכרם המשפחתי: משפחת בר-קפרא דורשת תשובות
ארה"ב: ההאקר הישראלי הואשם בפשעי שנאה ואיומים על קהילות יהודיות
שבועיים אחרי תקרית הדגל: מטען נוסף נוטרל על גדר המערכת בדרום הרצועה

חיפושים לאיתור נפילת הרקטה, גבול רצועת עזה. פברואר 2017. שי מכלוף
גבול רצועת עזה/שי מכלוף

פרופ' מוטי קליין מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה ציין כי חל שיפור במצבו של הפצוע המאושפז במחלקה. "הוא נושם כעת בכוחות עצמו ונמצא בהכרה מלאה. סובל מפציעה רב מערכתית שמצריכה המשך טיפולים ושיקום", אמר.

בעניינו של הפצוע הנוסף, אמר פרופ' טובה ליפשיץ, מנהלת מחלקת עיניים בסורוקה כי "החייל פונה אלינו כשהוא סובל מפציעת עיניים קשה, כתוצאה מרסיסים שחדרו לעיניים. עבר מספר התערבויות ניתוחיות וצפוי לעבור ניתוחים נוספים בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully