וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק למוות ונשאר לישון בדירה: תושב נתניה נאשם ברצח אמו

28.2.2018 / 10:30

סרגיי פוגרבנוי, בן 42, נעצר לפני כחודש בחשד לרצח אמו בדירתם. גופת האם התגלתה למחרת לאחר שפוגרבנוי הגיע לדירת השכנה ואיים להתאבד בקפיצה ממרפסתה. הוא פונה למרכז לבריאות נפש והשכנה נכנסה לדירתו, שם מצאה את גופת האם

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: יוסי אלטר

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד סרגיי פוגרבנוי, בן 42, בגין רצח אמו, בדירתם המשותפת בנתניה בחודש שעבר. גופת האם, יקטרינה סברדלוב בת 70, נמצאה בדירה יממה לאחר מותה בידי שכנתם של השניים.

זאת לאחר שפוגרבנוי דפק בכוח על דלת דירתה ואיים לקפוץ אל מותו מהמרפסת. השכנה הזעיקה שוטרים שפינו אותו למרכז לבריאות הנפש ובהמשך נכנסה לדירה, שם מצאה את גופתה של סברדלוב.

עוד בוואלה! NEWS:
"איראן בנתה בסיס קבע מצפון לדמשק עם טילים המגיעים לישראל"
מתיחות בקואליציה: החרדים נערכים להעלות להצבעה את חוק הגיוס
דיווח: ישראל ומדינות נוספות דנו בדרכים לתמרן את קושנר

דיון בדלתיים סגורות בבית המשפט מחוזי מרכז בלוד. ראובן קסטרו
החשוד נעצר בהיותו מאושפז במרכז לבריאות נפש. בית המשפט המחוזי מרכז בלוד/ראובן קסטרו

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין גל רוזנצוויג מפרקליטות מחוז מרכז, פוגרבנוי ואמו סבלו מקשיים כלכליים ושררה ביניהם מתיחות על רקע הוצאותיהם הכספיות, וכן בשל רצונה של סברדלוב לעבור לדירה לבדה. על רקע זה, כך נטען, פרץ בין השניים ויכוח ביום 29 בינואר שבמהלכו היכה פוגרבנוי את האם בפניה ובראשה באמצעות בקבוק בירה או חפץ קהה אחר, הפיל אותה לרצפה וחנק אותה בידיו.

עוד צוין בכתב האישום כי בשל כך נגרמו לסברדלוב חבלות שהביאו לבסוף למותה. לאחר מכן, כך לטענת הפרקליטות, נשאר פוגרבנוי בדירה למשך כיממה שבמהלכה יצא וחזר למקום לצורך סידורים שונים, בהם ביקור אצל חלפן כספים. למחרת, ב-30 בינואר, הגיע בסמוך לשעה שש בבוקר אל דירת השכנה, שם ביקש לשים קץ לחייו.

השכנה הזעיקה שוטרים שהגיעו למקום כדי לעצור את פוגרבנוי, וזה השליך לעברם כמות גדולה של שטרות כסף זרים. לאחר מעצרו הוא נלקח אל המרכז לבריאות הנפש לב השרון וכעבור כארבע שעות גילתה השכנה את גופתה של סברדלוב בדירה. הפרקליטות ביקשה לעצור את פוגרבנוי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

(עדכון ראשון: 8:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully