וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה בראש מטווח של פחות ממטר: תושב נס ציונה מואשם בניסיון רצח

בן 41 מנס ציונה מואשם שניסה לרצוח בן 30 סמוך לביתו, וגרם לפציעתו באורח קשה. הרקע לניסיון הרצח: הצעיר פנה אל סלומון בזלזול, לאחר שהאחרון ביקש ממנו לשמור על שקט. סלומון החזיק בנשק מתוקף עבודתו כמאבטח

גבר בן 35 נהרג בדקירה במהלך קטטה שפרצה במושב יוגב שבעמק יזרעאל. דוברות המשטרה,
ניסיון רצח בנס ציונה/דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז נגד טדסה סלומון, בן 41 מנס ציונה, בגין ניסיון רצח בן 30 שנפצע באורח קשה, ברחוב שאול המלך בעיר. סלומון עובד כמאבטח במוסד חינוך ומתוקף תפקידו החזיק אקדח ברישיון ומחסנית מלאה בכדורים. בחודש שעבר, שהה סלומון בביתו בנס ציונה ושתה אלכוהול, כשמול ביתו הרעישו חבורה של שבעה צעירים וביניהם בן ה-30 שנורה.

שכנים התקשרו לגורמי אכיפה והתלוננו על הרעש, ובעקבות כך הגיעו למקום פקח ושוטר סיור וביקשו מהחבורה לחדול ממעשיהם. בהמשך הלילה יצא הנאשם מביתו, ניגש לחבורה, פנה אל הנפגע וביקש ממנו לשמור על שקט. בתגובה, השיב הנפגע באופן מזלזל ופוגעני. בתגובה לדבריו הנהן סלומון בראשו ועזב את המקום.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי קריסת דאעש: ארה"ב מתחילה לסגת מעיראק - ועוברת לאפגניסטן
עקב הסערה: בנט ימריא לביקור רשמי בפולין - "באתי לומר את האמת"
עשרות ק"ג של פירות הדר בתא המטען: 3 נשים הואשמו בגניבה מפרדס

צעיר נורה בדרום תל אביב לאחר ששלף אקדח לעבר שוטרים, יולי 2016. חטיבת דובר המשטרה
ירה מטווח אפס/חטיבת דובר המשטרה

לאחר מכן חזר סלומון למקום כשהוא מחזיק בידו אקדח טעון בכדורים. בעודו חמוש, התקרב לעברו של הנפגע כאשר הוא מסווה את האקדח שבידו. מבלי לומר דבר, מטווח של פחות ממטר, הניף סלומון את ידו עם האקדח, כיוון אותו לראשו של הנפגע וירה בראשו ירייה ממוקדת, בכוונה לגרום למותו. כתוצאה מהירי, התמוטט הנפגע ואיבד את הכרתו. חבריו נבהלו וברחו מהמקום.

סלומון עזב את המקום והותיר את הנפגע שכוב ברחוב. בהמשך, הובהל נפגע העבירה לבית החולים, שם עודנו מאושפז. עורך הדין איתי בן נון, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את סלומון, אמר כי "הנאשם מכחיש את המיוחס לו וטוען כי בזמן האירוע הטרגי היה בביתו ושתה אלכוהול. אנו ממתינים לקבלת חומרי החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב בבית המשפט".

(עדכון ראשון 11:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully