וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי באוויר ורובים שלופים ממכוניות: כך "חגגו" חתונה בכבישי הדרום

29.1.2018 / 19:08

תיעוד מהמועצה המקומית שגב שלום מראה כיצד, בנהיגה פרועה וחסרת אחריות נסעו אורחי חתונה שהתקיימה בסמוך, ושילבו ירי חי בעת הנסיעה. "דרום הארץ הפך למערב הפרוע של ישראל. חייבים להרתיע את אותם עבריינים שמסכנים את שלום כולנו בכבישים"

באדיבות אור ירוק, עריכה: יוסי אלטר

ירי באוויר, נשק שלוף מרכב נוסע ונסיעה פרועה בכבישי הדרום - תיעוד מיום שישי שעבר, שצולם בשעת צהריים במועצה המקומית שגב שלום, מראה כיצד "נחגגה" חתונה שהתקיימה באזור. צלם הסרטון, שחשש להעלותו ברשת, שלח את התיעוד לעמותת "אור ירוק".

"דרום הארץ הפך למערב הפרוע של מדינת ישראל. כמעט בכל יום אנחנו נתקלים בהתנהגות חסרת רסן של הנהגים, שלא חוששים להיתפס על ידי המשטרה, כי היא כמעט שלא נמצאת שם", אמר מנכ"ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה.

"למרות שנוספו עשרות ניידות תנועה בשנה האחרונה, יש רק כ-200 ניידות תנועה במקום 450, כפי שהממשלה החליטה, ולכן הפתרון להפקרות בכבישי הדרום חייב להגיע דרך תוספת של ניידות ושוטרים כדי להרתיע את אותם עבריינים שמסכנים את חיי כולנו בכבישים", הוסיף קיטה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, מדובר בתיעוד ישן שלא צולם בעת האחרונה. משטרת ישראל פועלת כל העת כנגד אחזקה, סחר ושימוש באמצעי לחימה, פעילות שקצרה במהלך השנים האחרונות הישגים דרמטיים הן בצמצום כמויות אמצעי הלחימה והן במיצוי הדין עם אלו המחזיקים בהם. במהלך שנת 2017 נתפסו ע"י המשטרה אלפי פריטי אמל"ח, נעצרו 3,203 חשודים והוגשו 1,185 כתבי אישום שונים. מדובר בעלייה של 42% בכמות כתבי האישום אל מול שנת 2016, ועלייה של כ-10% בכמות המעצרים.
גם במהלך השנה הנוכחית, אנו נמשיך להגביר את הפעילות והאכיפה כנגד כל מי שיחזיק או יעשה שימוש בנשק. לצד האמור כל אירוע ירי נחקר ביסודיות ובמקצועיות, במטרה למצות את הדין עם החשוד ולהעמידו לדין. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות לשמירה על שלומם ובטחונם של אזרחי מדינת ישראל בכל זמן ובכל מקום".

עוד בוואלה! NEWS
פסיכו-גייט: נתניהו חובב הקלטות, עד שהרעייה הופכת לראייה
ראש מכינת עלי שוב תוקף: "אין מקום הרסני יותר לנשים מצה"ל"
בלעדי | הזעם, הצרחות ואובדן השליטה: הקלטות שרה נתניהו נחשפות
התפוצצה מול טנק: הלוחמת הכורדית שהפכה לגיבורת המלחמה בטורקיה

  • עוד באותו נושא:
  • שגב שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully