וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תגידו לנתניהו להתפטר": מאות בני אדם הפגינו ברחבי הארץ נגד השחיתות

במוצאי שבת השתתפו כ-150 איש בהפגנות שמתקיימות ברציפות מזה יותר משנה בכיכר גורן שבפתח תקווה. בתל אביב השתתפו כשלוש מאות מפגינים ובחיפה קרוב למאתיים -ועשרות מפגינים נוספים במוקדים שונים ברחבי המדינה

צילום: אבי כהן

כ-300 מאות בני אדם הפגינו אמש (שבת) בכיכר הבימה בתל אביב, במחאה נגד השחיתות השלטונית ברחבי הארץ התקיימו הפגנות נוספות - ובהן, בין היתר בכיכר גורן שבפתח תקווה, אליה הגיעו 150 איש במסגרת ההפגנות שמתקיימות מזה יותר משנה ברציפות; בקריאה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להאיץ את ניהול החקירות בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בשדרות רוטשילד שבתל אביב, שבשבועות האחרונים משכו אלפי מפגינים, הפגינו כשלוש מאות איש שקראו לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו. בחיפה, הפגינו כמאתיים בני אדם, וכמה מהם קראו לממשלה "לייצג את האינטרסים של העם ולא של עצמה".

עוד בוואלה! NEWS:
הרעה שאחרי הסערה: מחסור כבד במים ומאות אלפים על חילוץ מטיילים
בן 35 הוסגר מקולומביה לישראל: חשוד ששלח קוקאין בעזרת בלדרים
ישראל לפולין: יש לתקן את החוק; אין מקום לחנך משפחות ניצולי שואה

הפגנות נגד השחיתות השלטונית בחיפה 27 בינואר 2018. אור גורן, מערכת וואלה! NEWS
הפגנות בחיפה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אור גורן

בשבוע שעבר, מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה וממובילי המחאה נגד השחיתות, מתח ביקורת אמש על התנהלות שותפו למחאה אלדד יניב. "המחאה היא למען תושבי ישראל לצעוק שנמאס לנו משחיתות, אני לא מחפש כרטיס לכנסת", אמר נפתלי לוואלה! NEWS. זאת, בעקבות ריאיון של יניב לפני כעשרה ימים בתכנית האירוח של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג שבמהלכו הזכיר לא מעט את העובדה שהוא איש מפלגת העבודה.

לדברי נפתלי, הריאיון גרר ביקורת רבה לפיה יניב מנצל את המחאה כדי לצבור כוח פוליטי לקראת הבחירות. "זה הופך אותנו למשהו פוליטי, צריך לנער את המערכת. הוא אמר דברים שלא מתאימים למחאה שלנו, הוא אמר שאף אחד לא מושחת, לא בנט, לא נתניהו, לא שקד. הוא גם ליקק להם, זה לא מקובל", הוסיף.

עוד באותו נושא

בזמן שניסה לומר קדיש על אמו: מפגינים הפריעו למנדלבליט בבית הכנסת

לכתבה המלאה
הפגנות נגד השחיתות השלטונית בחיפה 27 בינואר 2018. אור גורן, מערכת וואלה! NEWS
הפגנות בחיפה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אור גורן

בשבת שעברה הגיעו כמה מפגינים אל מחוץ לבית הכנסת שבו התפלל מנדלבליט בעיר מגוריו, פתח תקווה. כמה מהם קראו: "לקחו לנו את המדינה, יש כאן הדתה". לדברי עדי ראייה שנכחו במקום, מנדלבליט נאלץ לעזוב את המקום בליווי בני משפחתו, וניידות משטרה הגיעו למקום.

שי הדס, אחד המפגינים סיפר כי לאחר שהמחאה נגד מנדלבליט עברה לשדרות רוטשילד בתל אביב המפגינים בעיר "עזבו אותו בשקט". אך, לדבריו, "הוא לא נענה במשך כל השנה לפניות שלנו, כשניסינו לתקשר איתו. הוא לא נענה מעולם. החלטנו לבוא ולערוך טקס הבדלה אלטרנטיבי שקט, רגוע וסולידי, מנומס וללא שום התגרות".

מפגינים נגד השחיתות, כיכר הבימה, תל אביב, 13 בינואר 2018. קובי ריכטר/TPS, מערכת וואלה! NEWS
הפגנות בתל אביב, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, קובי ריכטר/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully