וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשארנו רק עם געגוע וכאב": ליאל שנהרג בתאונה הובא למנוחות

18.1.2018 / 14:51

הנער שנהרג בהתנגשות רכב משפחתו עם גמל בסמוך למצפה רמון נטמן בבית העלמין בעירו לקול זעקות בני משפחתו וחבריו. "אני מנסה לאצור ולאסוף את כל הזכרונות שלי איתך", ספדה לו אחייניתו. בבית החולים סורוקה חל שיפור במצבה של אמו חגית שנפצעה באורח קשה בתאונה

צילום: בני בן סימון, עריכת וידאו: ניר חן

אלפי בני אדם הגיעו היום (חמישי) לבית העלמין במצפה רמון כדי ללוות למנוחות את ליאל אלמקיאס, בן 13, שנהרג שלשום בתאונת דרכים כתוצאה מהתנגשות עם גמל. אחייניתו איילין ספדה לו ואמרה כי היה "ילד שכולו קסם, נתינה ואהבה, ילד מדהים שכבר מגיל קטן היה מרכז המשפחה, אהוב ומדהים". עוד אמרה כי "רק לפני שנה חגגנו לך מצוות. אני מנסה לאצור ולאסוף את כל הזכרונות שלי איתך, אבל אצטרך להסתפק ברגעים שהיו. החיוך שלך ילווה אותנו תמיד, כל הטרגדיה מטלטלת את כולם".

ירדנה, דודתו של אלמקיאס, נשאה אף היא דברי הספד ואמרה כי היה "נער טהור, כולו טוב, מלא במידות טובות". על ליל התאונה סיפרה כי "יצאנו לחגוג מלאי שמחה אירוע משפחתי, עד לרגע שבו נשארנו רק עם געגוע וכאב". בדבריה הזכירה את חגית, אמו של אחיינה, שהבוקר נמסר מבית החולים סורוקה בבאר שבע שם אושפזה לאחר התאונה במצב קשה כי חל שיפור במצבה. אביו ושני אחיו של אלמקיאס, בני 14 ותשע, נפצעו באורח בינוני בתאונה.

לקריאה נוספת:
"טרגדיה לכולנו": שני תלמידי ביה"ס במצפה רמון נהרגו בחודשיים
חבריו של ליאל שנהרג בתאונה כואבים: "נער נדיר עם חיוך כובש"

לא להשתמש- ליאל אלמקייס, נהרג בתאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 17 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אלמקיאס/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה פרופ' מוטי קליין אמר מוקדם יותר היום כי אמו של אלמקיאס "עברה ייצוב ראשוני בחדר הטראומה ובהמשך נותחה והועברה להמשך טיפול". הוא הוסיף כי "אמש שבה להכרה ואף חזרה לנשום בכוחות עצמה. מצבה מוגדר עדיין קשה אך יציב".

"אמא שלך יושבת מחוסרת הכרה ולא יודעת שקוברים את הבן שלה, עלם חמודות, מה נגיד לה?", אמרה דודתו של אלמקיאס. "תקום בבקשה, אנחנו תמיד נהיה עם המשפחה, אנחנו נחזיר את חגית. אלוהים לקח את הצדיק הגדול ביותר כדי לחמם את השמיים, הורים לא צריכים לקבור את הילדים שלהם, זכיתי להעניק לך את שמך ביום הולדתך, מי ידע שזה יהיה לזמן כל כך קצר, אתה בדמנו, בליבנו, תעזור לנו לעבור את המהמורות".

עוד באותו נושא

"רכב נכנס בגמל והתהפך": השיחה למד"א לאחר התאונה הקטלנית בדרום

לכתבה המלאה
תאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 16 בינואר 2018. קרדיט כיבוי אש, מד"א
מכוניתם של בני המשפחה לאחר התאונה, שלשום/מד"א, קרדיט כיבוי אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully