וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרגדיה לכולנו": שני תלמידי ביה"ס במצפה רמון נהרגו בחודשיים

17.1.2018 / 0:30

בית ספר השלום במצפה רמון הרכין שוב ראש עם מותו של ליאל אלמקייס בן ה-13 בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 40, שבה נפצעו גם ארבעת בני משפחתו. לפני חודשיים, נהרג תלמיד י"ב בתאונה ליד מצפה רמון. "טרגדיה קשה"

צילום: דוברות מדא, עריכה: תום זואילי

בית הספר השלום במצפה רמון הרכין אמש (שלישי) ראש עם מותו של ליאל אלמקייס בן ה-13 בתאונת דרכים, חודשיים בלבד לאחר שעינב סויסה, תלמיד י"ב, נהרג גם הוא בתאונת דרכים. התלמיד שנהרג הערב, היה מעורב בתאונת הדרכים הקשה בכביש 40, שבה איבדו בני משפחתו שליטה על המכונית לאחר שהתנגשו בגמל על הכביש. אמו נפצעה באורח קשה, ואביו ושני אחיו - בני 14 ותשע - נפצעו באורח בינוני. ארבעה חיילים ברכב אחר נפצעו קל.

"זאת טרגדיה קשה ליישוב כולו ולבית הספר בפרט", אמר תושב מצפה רמון. "שני צעירים, מטובי הילדים שלנו, הלכו לעולמם בטרם עת. התלמידים ששמעו על התאונה הנוספת היום הוכו בתדהמה, זאת בשורה קשה לכל היישוב וגם לבית הספר שאיבד שניים מתלמידיו בתוך כחודשיים".

תאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 16 בינואר 2018. קרדיט כיבוי אש, מד"א
זירת התאונה, אמש/מד"א, קרדיט כיבוי אש

חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, נאלצו לקבוע את מותו של הנער בזירה, ופינו לבית החולים סורוקה במטוס צבאי ובניידות טיפול נמרץ את הפצועים. "כשהגענו ראינו שמדובר בזירה קשה כשהמרחק בין כלי הרכב הוא כחצי קילומטר, ויש מספר רב של פצועים", סיפר מפקד צוות הכבאים רשף יובל קלמנוביץ. "הזירה הפכה קשה יותר כשראינו שיש מעורבות ילדים ובני נוער. סייענו בפינוי הפצועים וביצענו סריקות באזור כדי לשלול פצועים נוספים שאולי עפו מכלי הרכב".

פרמדיק מד"א נתנאל דחבש סיפר כי "ראינו על הכביש גמל ובסמוך רכב מעוך לחלוטין, כנראה לאחר שהתהפך מספר פעמים. חילצנו חמישה נוסעים. בן ה-13 היה עם פגיעה רב מערכתית, מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, ולאחר בדיקות נאלצנו לקבוע את מותו במקום. אישה כבת 40 שהייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש קשה קיבלה טיפול שכלל הרדמה והנשמה. טיפלנו בנוסף בבן 40 במצב בינוני עם חבלת ראש ובילדים בני 9 ו- 14 במצב בינוני".

(עדכון ראשון: 23:14)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רכב התנגש בגמל סמוך לכלא נפחא בדרום; נער בן 13 נהרג ואמו נפצעה באורח קשה. צילום: דוברות מדא, עריכה: תום זואילי, מערכת וואלה! NEWS
רכב התנגש בגמל סמוך לכלא נפחא בדרום; נער בן 13 נהרג ואמו נפצעה באורח קשה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: דוברות מדא, עריכה: תום זואילי
תאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 16 בינואר 2018. קרדיט כיבוי אש, מד"א
תאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 16 בינואר 2018/מד"א, קרדיט כיבוי אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully