וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של ליאל שנהרג בתאונה כואבים: "נער נדיר עם חיוך כובש"

17.1.2018 / 10:26

יום לאחר התאונה הקטלנית בדרום שבה נהרג ליאל אלמקיאס בן ה-13, הוקם בבית ספרו במצפה רמון לוח לזכרו. "נזכור לעד את הביישנות ושמחת החיים", נכתב. בני משפחתו עדיין מאושפזים בבית החולים

צילום: בני בן סימון, עריכה: יוסי אלטר

בית ספר השלום במצפה רמון, שבו למד ליאל אלמקיאס בן ה-13 שנהרג אתמול בתאונת דרכים, החל היום (רביעי) את יום הלימודים באבל כבד. בבית הספר הוצב לוח זיכרון עם תמונתו של ליאל, ועליו נכתב כי בית הספר "התבשר על הטרגדיה הנוראית - מותו בטרם עת של ליאל שלנו".

"נזכור לעד את הנער הנדיר, יפה התואר, עם החיוך הכובש, הביישנות, שמחת החיים, חבר אמיתי, בעל נוכחות כובשת וצניעות. נזכור אותך לעד, ליאל היקר והאהוב שלנו", כתבו התלמידים והמורים.

עוד בנושא
"טרגדיה לכולנו": שני תלמידי ביה"ס במצפה רמון נהרגו בחודשיים
מכונית התנגשה בגמל בדרום: בן 13 נהרג, אמו נפצעה באורח קשה

קיר זכרון לליאל אלמקייס בבית הספר במצפה רמון, נהרג בתאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 17 בינואר 2018. בני בן סימון
"טרגדיה נוראית". עמדת הזיכרון לליאל אלמקייס, הבוקר/בני בן סימון

"זו טרגדיה, כי ביום חמישי אנחנו אמורים לחתן את אחת הבנות של המשפחה", סיפרה עדי עמר, קרובת משפחה. "הם יצאו ממצפה ממה שהבנתי לכיוון צפון, לחתונה של המשפחה. שמעתי שהייתה תאונה. היה גמל שהם נתקלו בו, אחריהם נסעו חיילים וכולם התהפכו. לא היה להם לאן לברוח אז הוא סטה כדי לברוח מהחיה והם התהפכו לתוך תעלה".

לדבריה, הגמלים המשוטטים מעוררים כעס רב בקרב תושבי האזור. "זה לא המקרה הראשון, זה אולי המקרה הרביעי ולא נעשה דבר וזה עצוב מאוד. רק לפני כמה חודשים מישהו נהרג שם גם מגמל. צריך לעשות משהו - משפחה שלמה ממש נחרבה. אישה בת 40 איבדה בן". היא סיפרה על ליאל ואחיו כי הם "ילדים מחונכים ומנומסים - עם כל התכונות הטובות".

היא סיפרה כי אחיו של ליאל לא מעכלים את התאונה ומתאבלים על מות אחיהם, תוך כדי התאוששותם בבית החולים "הם לא מפנימים, אנחנו שבורים. לא יודעים איך עושים חתונה מחר".

ברט בן שושן, אמו של עינב סוויסה בן ה-17 שנהרג לפני כחודשיים ולמד באותו בית ספר, הגיעה גם היא להתייחד עם זכרו של ליאל. "זה ילד ממצפה ובשבילינו כאילו הכול חוזר חזרה. באותו בית ספר, באותה עיר. אנחנו במצפה כולנו כמו משפחה אחת גדולה. כולם קשורים לכולם. כשיש כאב כואב לכולם, וכשיש שמחה, כולם שמחים. זה המחיר של עיירה קטנה, אנחנו משלמים מחיר מאוד כבד עם הכבישים", אמרה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 16 בינואר 2018. קרדיט כיבוי אש, מד"א
זירת התאונה, אתמול/מד"א, קרדיט כיבוי אש

התלמיד היה מעורב בתאונה קשה בכביש 40, שבה איבדו בני משפחתו שליטה על המכונית לאחר שהתנגשו בגמל על הכביש. אמו נפצעה באורח קשה, ואביו ושני אחיו - בני 14 ותשע - נפצעו באורח בינוני. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו של ליאל במקום, והפצועים פונו לבית החולים סורוקה, שם עדיין שוהים בני משפחתו באשפוז.

"כשהגענו ראינו שמדובר בזירה קשה כשהמרחק בין כלי הרכב הוא כחצי קילומטר, ויש מספר רב של פצועים", סיפר מפקד צוות הכבאים רשף יובל קלמנוביץ. "הזירה הפכה קשה יותר כשראינו שיש מעורבות ילדים ובני נוער. סייענו בפינוי הפצועים וביצענו סריקות באזור כדי לשלול פצועים נוספים שאולי עפו מכלי הרכב".

קיר זכרון לליאל אלמקייס בבית הספר במצפה רמון, נהרג בתאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 17 בינואר 2018. בני בן סימון
לוח הזיכרון שהוצב לליאל בבית הספר, הבוקר/בני בן סימון
תאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 16 בינואר 2018. קרדיט כיבוי אש, מד"א
זירת התאונה, אמש/מד"א, קרדיט כיבוי אש
תאונת דרכים עם גמל ליד כלא נפחא, 16 בינואר 2018. קרדיט כיבוי אש, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט כיבוי אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully