וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמותו בגלל ההכפשות": אח הרוצח חשוד באיום על משפחת הקורבנות

10.1.2018 / 7:46

דור כרסנטי, שלושת ילדיה וילד נוסף נרצחו לפני כשנה במושבה מגדל. השבוע, אחיו של הנאשם ברצח נעצר בחשד שאיים על בני המשפחה: "בורא עולם ישלם לכם". עורך דינו טוען כי משפחתו של הנאשם ואחיו סופגת איומים אף היא

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ורד לידני וניב עוז

בשעה שמתנהל הליך משפטי נגד אחיו בגין הרצח במושבה מגדל לפני כשנה, נעצר בן רחמים סלע, בן 22, בחשד לאיומים קשים כלפי בני משפחת גיסתו המנוחה. נדב סלע, בן 29, נאשם ברצח אשתו דור כרסנטי, שני ילדיהם בנימין ויוסף בני השנה והשנתיים, ובנם של חברי המשפחה נחמן עתיה בן ה-12. בנוסף, הוא נאשם בניסיון רצח אחיו נתן, בן 11.

על פי החשד, האח הצעיר כתב את האיומים בפייסבוק, בהם: "בקרוב תמותו על ההכפשות שעושים לנו, בורא עולם ישלם לכם". לדברי המשטרה, בחקירתו הודה סלע "עקרונית" באיומים, אך "הכחיש כי התכוון לממשם". בית משפט השלום בטבריה קבע אתמול כי קיימת "תשתית ראייתית הקושרת את בן רחמים סלע לאיומים המיוחסים לו", והאריך את מעצרו ביממה.

עוד בוואלה! NEWS:
רזיאל נרצח בפיגוע ירי בשומרון: "בוכים עם ששת היתומים"
בזמן שדנו במוסר של יאיר נתניהו – לקוחות זנות קיבלו צ'ופר מהמדינה
אחרי הקרע עם טראמפ: באנון עוזב את אתר הימין הקיצוני ברייטברט

אישה ושני ילדיה מהיישוב מגדל שעל פי החשד נרצחו על ידי אביהם, 28 בינואר 2017. חדשות בזמן בפייסבוק, צילום מסך
כרסנטי ושני ילדיה/צילום מסך, חדשות בזמן בפייסבוק
נדב סלע, הגשת כתב אישום ברצח אשתו שני ילדיו ובן השכנים. בית משפט מחוזי נצרת, 2 במרץ 2017. ערן גילווארג
הנאשם ברצח, נדב סלע/ערן גילווארג

בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט, אמר עו"ד סארי ח'ורי, המייצג את סלע מטעם הסנגוריה הציבורית, כי משפחתו סופגת אף היא איומים, בהם: "חיים בסרט שהבן שלכם ייצא זכאי, ויודעת מה? עדיף שיהיה בכלא כי יהרגו אותו". לדברי עו"ד ח'ורי, אמירתו של סלע באה בתגובה לפוסטים שהופנו כלפיו, שבהם נכתב "שיאנסו את האימא וירצחו אותם ותמותו".

רס"ם צהל שמו, מטעם מהמשטרה, אמר כי החשוד ואביו העלו טענות לא מעטות, אך קשה לקרוא להם איומים ברצח, "מלבד משפט על אוהל אבלים". לדבריו, "בנקודה זו" אלה הם לא איומים אלא "העלבות וקללות", למעט משפט אחד שבו נאמר "אכבה עליך ג'וינט".

בנוסף בחודש שעבר הרשיע בית המשפט את בן רחמים סלע בגין הפרת הוראה חוקית ואיומים, אחרי שאמר בנוכחת אביו ושוטר: "אם כדור נוגע בי, אחרי שבוע אני בא אליך לבית, אני אדאג לשלוח אותך לאלוהים".

"הם עמלקים, שדינם מיתה"

השבוע התקיים דיון הוכחות ראשון בתיק הרצח בבית המשפט המחוזי בנצרת. על פי כתב האישום שהוגש בחודש מרץ, נדב סלע דקר את אשתו כרסנטי בארוחת השבת באמצעות סכיני שף, לעיני ילדיהם, תוך שהיא התחננה בפניו שיפסיק. האחים נחמן ונתן אף ניסו להימלט דרך חלון הבית, ללא הצלחה. נתן, שעל לחיו חתך גדול שממנו ניתז דם רב, נפל על הרצפה והעמיד פני מת. סלע סבר כי הצליח להרוג אותו והמשיך לעבר נחמן ובנו הפעוט יוסף.

עוד נטען בכתב האישום כי סלע דקר את נחמן והשליך אותו במורד גרם המדרגות המוביל למרתף, ולאחר מכן ניגש לבנו הפעוט יוסף ורצח גם אותו. בחדר השינה הוא רצח גם את בנו התינוק, בנימין. סלע הבחין בנתן, שניסה להעמיד פני מת, ובעט בראשו. אף על פי כן נתן שרד ,ואחרי שסלע החליף את בגדיו ונעליו ונמלט מהדלת האחורית, הוא קם, מצא את כרסנטי ללא רוח חיים וברח מהחלון לרחוב הראשי של המושבה. במעצרו, אמר סלע כי מי שהיה בבית "הם עמלקים, שדינם מיתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully