וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פקק בכניסה לחניון: משרדי קריית הממשלה בתל אביב יושבתו מחר

7.1.2018 / 17:05

פרסום ראשון: במכתב שהעביר מרכז הסתדרות עובדי המדינה במרחב ת"א לנציב שירות המדינה, האשים את אגף השכר והנציבות בכך שלא פתרו את בעיות התנועה שגורמת לדבריו "לעיכוב של עד שעה וחצי בחניון". העובדים דורשים הסכם הטבות במסגרתו תינתן תוספת לשכרם בגין העמידה בפקק

צילום: אבי כהן ועובדי קרית הממשלה, עריכה: יאיר דניאל

עובדי המשרדים והרשויות בקריית הממשלה שבתל אביב יקיימו עיצומם מחר (שני), ולא תתקיים קבלת קהל במשרדים השונים עד להודעה חדשה. ההסתדרות הכריזה על העיצומים וסגירת קריית הממשלה – בעקבות בעיות תנועה וחנייה הנמשכות זה שנה בכניסה לחניון המתחם. לדברי העובדים, במקום קיים עומס שגורם לפקק תנועה ארוך למדי - שלעתים נמשך יותר משעה.

במהלך היום הודיע אלי להב, מרכז הסתדרות עובדי המדינה במרחב תל אביב יפו לנציב שירות המדינה אודי פרוואר כי החל ממחר יחלו שיבושים בעבודות משרדי הממשלה בבניין הממוקם סמוך למתחם שרונה ומחלף השלום. לוואלה! NEWS נודע כי העובדים דורשים בין השאר, במסגרת מציאת פתרון אפשרי לבעיה - הסדר הטבות ובו תוספת לשכרם בגין הזמן שבו הם נאלצים לעמוד בפקק.

עוד בוואלה! NEWS:
הישראלי שביקר בסוריה ומצא עצמו בלב הסערה: פחדתי שזהותי תיחשף
פשרה בנוסח חוק המרכולים: חנויות הנוחות בחוץ - אילת בפנים
חיסול מאופנוע ורצח בני זוג ביפו: הרציחות בעולם הפשע נחשפות

קריית הממשלה, מאי 2015. ראובן קסטרו
לא תתקיים קבלת קהל במשרדים/ראובן קסטרו

בהסתדרות מאשימים את אגף השכר ונציבות שירות המדינה לא נרתמו למציאת פתרון לבעיות התנועה במתחם שגורמות לדבריו "לעיכוב של עד שעה וחצי בחניון". במכתבו לנציב בנושא כתב להב כי השהות בחניות גורמת לבעיות בריאותיות, וכי ההחלטה לפתוח בעיצומים התקבלה לדבריו על ידי פורום מאבק הוועדים בקריית הממשלה.

"היום התכנסה ישיבת חירום על ידי כלל נציגי הוועדים בניין קריית הממשלה, זאת עקב התנהלות אגף השכר ונציבות שירות המדינה, שפועלים בחוסר תום לב וחוסר מקצועיות וכתוצאה מכך גורמים לפגיעה קשה לציבור העובדים בבניין הממשלה בתל אביב", ציין להב. "לצערנו למרות פניות חוזרות ונשנות, אגף השכר ונציבות שירות המדינה לא מצאו לנכון לפתור את בעיות התנועה הקשה הקיימת זמן רב ביציאה ובכניסה לחניון קרית הממשלה".

בנציבות שירות המדינה הסבירו כי בעבר ניתן לעובדי המגדל הסדר הטבות לתקופה זמנית שהוגדרה מראש, שהוארכה ארבע פעמים בגין חסימת הכניסה לחניון מרחוב הארבעה בתל אביב. "שלוש הארכות נוספות ניתנו כמחווה של רצון טוב ומתוך רצון כן לאפשר הידברות , להסדיר את טענות ההסתדרות ולהגיע עמה להסכמות", אמרו בנציבות. "לצערנו, ההסתדרות לא ניסתה להגיע עימנו להסכמה ודורשת שההסדר יחול על כל העובדים ולא רק על אוכלוסיות מוגדרות שלגביהן ניתן היה להגיע להסכמה, כפי שהצענו. זאת ועוד: בפגישה האחרונה הצענו להמשיך הדיונים ולאפשר את הארכת ההסדר רטרואקטיבית לחודש ינואר, במידה וניווכח ההסתדרות מקיימת אתנו מו"מ רציני ומקצועי וכי בכוונתה להגיע להסדר. ההסתדרות סירבה".

עוד הוסיפו בנציבות כי "כמעסיק, איננו יכולים לקחת על אחריותנו מתן באופן גורף של הטבות שיש להן השפעות רוחב גדולות על עובדים בשאר מגזרי המשק באזור הקרייה. עם זאת, המדינה מוכנה לדון בטיפול נקודתי של אוכלוסיות עובדים,
אך לא באופן שההסדר יחול בצורה גורפת על כל עובדי קריית הממשלה".

עוד בוואלה!

עוד סדקים בקואליציה: בוטלו הדיונים בוועדת השרים לחקיקה

לכתבה המלאה
דרך נמיר, עזריאלי. ראובן קסטרו
קריית הממשלה בתל אביב/ראובן קסטרו
פקקים בחניון קרית הממשלה. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
פקקים בחניון קריית הממשלה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
פקקים בחניון קרית הממשלה. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
פקקים בחניון קריית הממשלה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully