וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תקלה במטוס – עשרות ילדים חולי סרטן נתקעו באילת

136 ילדים חולים שיצאו לטיול של עמותת "זכרון מנחם" נתקעו שעות ארוכות בשדה התעופה באילת, בגלל תקלה במטוס ישראייר. "יש פה ילדים שלא מרגישים טוב, וילדים שפספסו את מנת התרופות"

צילום מסך

עשרות ילדים חולים במחלות קשות, בהם חולי סרטן, נתקעו הערב (חמישי) בשדה התעופה באילת מאז שעות אחר הצהריים, לאחר שטיסת ישראייר בה היו אמורים לטוס לא המריאה. הילדים יצאו לטיול של עמותת "זכרון מנחם", והיו אמורים לחזור היום לביתם.

חיים ארנטל, יו"ר העמותה, סיפר כי במשך שעות ארוכות "סיפרו שהמטוס מקורקע, וכי הבלמים שלו נתקעו. אמרו לנו לנסוע באוטובוסים, אבל יש פה ילדים שלא מרגישים טוב, וילדים שפספסו את מנת התרופות שלהם. עכשיו עשר בלילה, והם עדיין לא קיבלו את התרופות שלהם", אמר ארנטל לאחר יותר משלוש שעות המתנה של 136 ילדים ועוד כמאה אנשי צוות נוספים.

עוד בוואלה! NEWS:
"חייבים לברכה את חיינו": ניצולי אח"י אילת נפגשו עם האישה שהצילה אותם
בתמיכת 128 מדינות: האו"ם אישר את ההצעה נגד ההכרה בירושלים
היועמ"ש אחרי נאום נתניהו: "אסור לפגוע בלגיטימיות של המשטרה"

ילדים חולי סרטן נתקעו בשדה התעופה באילת 21 בדצמבר 2017. מאיר אליפור, מערכת וואלה! NEWS
ממתינים שעות ארוכות בשדה/מערכת וואלה! NEWS, מאיר אליפור

"ההורים מתחילים להילחץ, ומלחיצים את הילדים", אמר ארנטל. "אין לי מענה לתת לחולים שצריכים תרופות". בתגובה לעיכוב שלחה חברת ישראייר שני מטוסים קטנים יותר, כדי להחזיר את הנוסעים לנמל התעופה בן גוריון. צוות של חברת ארקיע שהיה אמור להשאר לשהיית לילה באילת התנדב לסייע לילדים החולים ולחברת ישראייר ומבצע טיסה מיוחדת לתל אביב כבר בזמן הקרוב.

מחברת ישראייר נמסר: "בשל תקלה בצמיג המטוס בטיסה לאילת הוחלט מטעמי בטיחות שטיסה 046 לא תמריא. לאחר שהתגלה כי תיקון התקלה ייקח זמן רב, הקפיצה החברה את צוות הכוננות והוציאה מטוס ריק משדה התעופה שדה דב על מנת לקחת את הנוסעים".

"במקביל חכרה ישראייר מטוס מארקיע על מנת להביא את יתרת הנוסעים למרכז עוד הלילה. לנוסעים השוהים בשדה באילת הובאו מזון, משקאות ואף גלידות לילדים. חברת ישראייר מצירה על התקלה אולם בטיחות הטיסה והנוסעים עומדת בראש מעייניה. בדקות אלו הטיסה הראשונה מאילת עומדת להמריא ומיד לאחריה הטיסה השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully