וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשד בהפצת תמונות ריבלין ונתניהו במדים נאציים - ושוחרר לביתו

7.11.2017 / 23:11

בית משפט השלום באילת דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של חשוד בהסתה נגד הנשיא, ראש הממשלה והמפכ"ל אלשיך, שטען כי שיתף את התמונות ולא ערך אותן בעצמו: "נפל לי בעין, מטומטם ואידיוטי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא ריבלין במהלך הטקס לנשיאת בית המשפט העליון הנכנסת אסתר חיות. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
החשוד: "אני אנטי אלימות". נתניהו וריבלין/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

בית משפט השלום באילת שחרר היום (שלישי) למעצר בית חשוד בהסתה נגד הנשיא, ראש הממשלה והמפכ"ל, שפרסם לכאורה תמונות של השלושה במדים נאציים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד יום חמישי כדי למנוע שיבוש חקירה, בעוד שעורך דינו טען כי הוא רק שיתף את התמונות ולא היה זה שערך אותן. לדבריו, אין בתיק חשד סביר להסתה לאלימות, שכן לא מתקיים בו יסוד הגזענות ואין פגיעה כלפי אנשי ציבור.

החשוד אמר בדיון: "אני איש מחאה, לא התכוונתי לפגוע. בסך הכל שיתפתי, ולא שמתי לב מה עשיתי. אני מנסה ליצור חוקה שתגרום ל-120 חברי כנסת לא לשקר. אני אנטי אלימות, בסך הכל זה נפל לי בעין ושיתפתי במהירות. זה מטומטם ואידיוטי ליפול בדבר כזה".

השופטת ליאורה אדלשטיין כתבה בהחלטתה כי "לאחר שבחנתי את חומר הראיות ובכלל זה את חומר החקירה, מצאתי אומנם קיומו של חשד סביר לפיו החשוד עבר את החשדות המיוחסות לו, אולם התרשמתי כי חלופת מעצר במקרה זה יכולה לסייע על מנת להשיג את המטרה ולפיה תימשכנה פעולות החקירה כאשר החשוד אינו מסוגל להוות סיכון או לשבש את הליכי החקירה". בתנאי השחרור נקבע כי יהיה עליו להיות צמוד לאשתו, וייאסר עליו להתקרב למחשבים ואמצעי תקשורת אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully