וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש לשכת נתניהו לקק"ל: צריכים 4 מיליארד שקל להתמודד עם איראן

בחדשות "כאן" דווח כי יואב הורוביץ נפגש יחד עם מנכ"ל משרד האוצר עם דירקטוריון הקרן, ואמר כי המדינה זקוקה לכסף למען פיתוח מערכות נגד האיום הנשקף מטהראן ומהגבול הצפוני. בצה"ל לא מעוניינים לפתוח את התקציב הרב-שנתי

צילום: לע"מ, עריכה: יאיר דניאל

ראש לשכת ראש הממשלה יואב הורוביץ ביקש להעביר מקק"ל ארבעה מיליארד שקל לטובת תקציב הביטחון כדי להתמודד עם האיום האיראני ועם האתגרים הביטחוניים בצפון – כך דווח הערב (רביעי) בחדשות "כאן".

בהקלטה שפרסם ערוץ החדשות של תאגיד השידור הציבורי, נשמע הורוביץ, ראש לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אומר בפגישה שקיים בדירקטוריון קק"ל לפני כשבועיים, יחד עם מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, כי הכסף מיועד למימון מערכות מתקדמות נגד האיום הנשקף מטהראן.

הדרישה, לפי הדיווח, היא של שר הביטחון אביגדור ליברמן, כשבצה"ל לא מעוניינים כעת לפתוח את הסיכום התקציבי הרב-שנתי מול משרד האוצר, שכבר הגדיל את תקציב הביטחון בחמישה מיליארד שקלים בשנה.

הדיווח מגיע ברקע איומיו של מפקד הכוחות המזוינים של איראן, מוחמד בגרי, שביקר היום בסוריה וגינה את פעילותה של ישראל באזור. ביום שני תקף חיל האוויר סוללת נ"מ של צבא סוריה, אחרי שזו שיגרה טיל לעבר כלי טיס שפעל בשמי לבנון.

לקריאה נוספת:
רמטכ"ל איראן: "לא מתקבל על הדעת שהציונים מפרים ריבונות סוריה"
שגרירת ארה"ב באו"ם: איראן קשורה לכל איום במזרח התיכון
אחרי התקיפה: נתניהו ופוטין שוחחו בנוגע לסוריה והגרעין האיראני

נשיא איראן רוחאני במצעד צבאי בטהראן, ספטמבר 2017. רויטרס
נשיא איראן רוחאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully