וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמטכ"ל איראן: "לא מתקבל על הדעת שהציונים מפרים ריבונות סוריה"

מוחמד בגרי אמר במהלך ביקור בדמשק כי איראן וסוריה נלחמות במשותף נגד האויב הציוני, בהמשך להשמדת סוללת הנ"מ השבוע, לאחר ניסיון הירי לעבר כלי טיס של חיל האוויר בלבנון. לאחר האירוע נמסר מצבא סוריה כי לירי יהיו "השלכות חמורות"

צילום: לע"מ, עריכה: יאיר דניאל

מפקד הכוחות המזוינים של איראן מוחמד בגרי אמר היום (רביעי) במהלך ביקור מקבילו בדמשק שבסוריה, כי "לא מתקבל על הדעת שהציונים יפרו את ריבונות סוריה מתי שירצו". עוד הדגיש את המאבק המשותף של סוריה ואיראן באויב הציוני והבהיר כי מדינתו מגנה את המתקפה הישראלית.

בדבריו התייחס בקרי להפצצת סוללת נ"מ מדגם SA-5 בידי חיל האוויר, כמה שעות לאחר ירי לעבר כלי טיס שיצא לגיחת צילום בשמי לבנון. מצה"ל נמסר כי ארבע פצצות הוטלו על הסוללה, שהייתה זו ששיגרה את הטילים במרץ האחרון לעבר כלי טיס בסוריה, בהם אחד שיורט בידי מערכת "החץ" ושרידיו נחתו בירדן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוללת נ"מ מסוג SA-5/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר המתקפה, הזהיר צבא סוריה, בדומה לתגובותיו לתקריות דומות בשנים האחרונות, מפני השלכות חמורות של "הפעולות התוקפניות החוזרות ונישנות מצדה" של ישראל וכי דמשק "נחושה להמשיך את המלחמה נגד ארגוני הטרור המהווים זרוע של ישראל באזור".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר מצדו לאחר המתקפה כי "המדיניות שלנו ברורה, מי שמנסה לפגוע בנו אנחנו פוגעים בו". לדבריו, הניסיון לפגוע במטוסים של חיל האוויר אינו מקובל. "חיל האוויר פעל בדיוק, במהירות, והשמיד את מה שצריך להשמיד. אנחנו נמשיך לפעול במרחב ככל שדרוש כדי להגן על ביטחון ישראל", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully