וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית שנייה ביממה: שלושה הרוגים בהתנגשות ליד דימונה

13.10.2017 / 0:18

צוות מד"א קבע את מותם של שני בני 20 מהפזורה, ושל תושבת ירוחם בת 60, שבעלה נפצע בינוני ופונה לבית החולים. עקב התאונה נחסם כביש 204 בין דימונה לירוחם. מחקירה ראשונית עולה כי אחד הרכבים סטה ממסלולו. בתאונה אתמול ליד בית שמש נהרגו איתן פלמר וברכיה סוסלביץ

צלמים זמניים מורשים

שני צעירים בני 20 ואישה בשנות ה-60 לחייה נהרגו אתמול (חמישי) בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בצומת דימונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של ההרוגים בתום פעולות החייאה שבוצעו במקום התאונה. גבר נוסף בשנות ה-70 לחייו נפצע באורח בינוני עד קשה, פונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. הצעירים שנהרגו הם טאהר אל אסלע וחוסיין אל אסלע, בני 20 מהפזורה הבדואית. האישה היא אביבית זריהן, עובדת המועצה המקומית ירוחם.

בעקבות התאונה חסמה המשטרה את כביש 204 בין ירוחם ודימונה. ציבור הנהגים התבקש שלא להגיע לאזור ולנסוע בדרכים חלופיות. מבדיקה ראשונית עולה כי שני כלי הרכב שהתנגשו זה בזה התהפכו, ובכל אחד מהם נסעו שני בני אדם. משירותי הכיבוי נמסר כי גופות ההרוגים חולצו לאחר שנלכדו בכלי הרכב הפרטיים שהיו מעורבים בתאונה. מממצאים ראשונים עולה כי אחד הרכבים סטה מהנתיב, והתנגש ברכב השני, אך בוחני משטרת ישראל עדיין בוחנים את הזירה.

עוד בוואלה! NEWS
תן שנשך אתמול שלושה בני אדם באזור בית שאן אובחן כנגוע בכלבת
המאבק בתקיפות צוות רפואי: שני כתבי אישום הוגשו בתוך שבוע
יומיים מפתיחת השיחות בקהיר: נציגי חמאס ופתח חתמו על הסכם פיוס

תאונה בין שני כלי רכב בצומת דימונה. 12 באוקטובר 2017. מד"א
זירת התאונה בצומת דימונה/מד"א

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו רכב הפוך מעוך לחלוטין שבתוכו נלכדו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם", סיפר פרמדיק מד"א מועד אלעמור, שהגיע לזירת התאונה. "הם היו מחוסרי הכרה, עם פגיעה רב מערכתית. כוחות הכיבוי שפעלו במשך דקות ארוכות בפעולות חילוץ מורכבות, הוציאו מהרכב את שני הצעירים".

"ביצענו בשניים בדיקות רפואיות", הוסיף אלעמור. "הם היו ללא סימני חיים וקבענו את מותם במקום. הפרמדיק ציין כי ברכב השני ישבו גבר ואישה. לדבריו, האישה סבלה מפגיעה רב מערכתית, ללא דופק וללא נשימה ולאחר נסיונות החייאה נאלצו אנשי מד"א לקבוע את מותה בשטח.

"הגבר שהיה בהכרה מלאה וסבל גם הוא מפגיעה רב מערכתית, קיבל טיפול רפואי ראשוני מהיר ופונה בניידת טיפול נמרץ שלנו לבית חולים כשמצב בינוני עד קשה", אמר.

עוד באותו נושא

התאונה הקטלנית בערב החג: יותר ממאה נפגעו על כביש הדמים

לכתבה המלאה
הרוגת התאונה ליד דימונה אביבית זריהן 12.10.17. פייסבוק, מערכת וואלה!
זריהן, שנהרגה בתאונה ליד דימונה/מערכת וואלה!, פייסבוק

מיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם, ספד לזריהן, עובדת המועצה וסיפר על "אישה מיוחדת מאוד. היא טיפלה בילדים, ומאות מילדי ירוחם קיבלו ממנה חינוך. היא הייתה מוקד המשפחה שלה, ולקחה על עצמה להתניע תהליכי התנדבות, והקמת גינה קהילתית ומועדון שכונתי לילדים. היא יזמה פרויקט עם חברה לביקור קשישים עריריים".

"היא רק החלה בעשייה הקהילתית, וזה נגדע", אמר ביטון. "ירוחם אבלה. כל עובדי המועצה מתייחדים עם זכרה, ומתפללים לרפואת בעלה. ירוחם איבדה את אחת מטובות נשותיה. נסייע למשפחה בכל. על הכביש בו נסעו מתו רבים מתושבי ירוחם לאורך השנים. המציאות הזו ידועה, והתרענו על כך".

"בכביש נהרגו רבים, כולל משפחה שלמה שנהרגה בהתנגשות גמל. הכביש לא סלול כראוי, יש בו עיקולים מסוכנים, והוא חשוך. ירוחם מכפילה את עצמה, וגם דימונה, ומאות אנשים נוסעים מדימונה לעיר הבה"דים, ומסכנים את עצמם. אנו דורשים דיון חירום מיידי אצל שר התחבורה כדי למנוע את האסון הבא".

תאונה קטלנית בדימונה - שלושה בני אדם נהרגו בתאונה חזיתית בכניסה לעיר. מערכת וואלה! NEWS
תאונה קטלנית בדימונה - שלושה בני אדם נהרגו בתאונה חזיתית בכניסה לעיר/מערכת וואלה! NEWS

שלשום נהרגו איתן פלמר וברכיה סוסלוביץ, בני 18 מבית שמש, בתאונה בכביש 383 שבאזור קריית מלאכי. בתאונה נפצעו שלושה בני אדם נוספים באורח קשה. מחקירת התאונה עלה כי נהג רכב פרטי שהגיע מכיוון מזרח ככל הנראה איבד שליטה על רכבו בעקומה ימינה וסטה אל הנתיב הנגדי, שבו נסעה נהגת בת 20, שנפצעה באורח קשה.

כתוצאה מהסטיה התרחשה התאונה והמכונית שבה נסעו ההרוגים התהפכה לתעלה שבצד הדרך. שני צעירים נוספים, בני 17 ו-19 נפצעו גם הם באורח קשה.

(עדכון ראשון 15:40)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאהר אלאסלע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוסיין אלאסלע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully