וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד אחרי המחבל מברצלונה; טראמפ הדיח יועץ בכיר | כותרות השבת

דאעש קיבל אחריות גם על פיגוע הדריסה בעיירה קמברליס, נשיא ארה"ב פיטר את סטיב באנון, פלסטיני שהגיע עם סכין לצומת תפוח נורה למוות ונתפס החשוד בפגע וברח בנתניה

ספרד: המחבל מברצלונה טרם נלכד

משטרת ספרד סבורה כי טרם לכדה את הנהג שביצע את פיגוע הדריסה בברצלונה, וממשיכה היום (שבת) לנהל מצוד אחרי יונס אבו יעקוב - צעיר בן 22 ממוצא מרוקאי, שסומן כחשוד המרכזי.

מי שנחשד כנהג עד אתמול, מוסא אוקביר בן ה-17, היה בן חמשת המחבלים שחוסלו בעיירה קמברילס, ועתה המשטרה מייחסת לו תפקיד פחות משמעותי בחוליית "המדינה האסלאמית" (דאעש), שתכננה לפי ההערכות פיגועים גדולים יותר. דאעש קיבל אחריות על הפיגוע בעיירה קמברילס.

פלסטיני בן 17 שלף סכין בצומת תפוח ונורה; שוטר נפצע קל מרסיס

פלסטיני בן 17 הגיע אחר הצהריים (שבת) לצומת תפוח ונורה למוות לאחר ששלף סכין על שוטרי מג"ב במקום במהלך בידוק. בעקבות הירי, נפגע אחד השוטרים מרסיס ופונה באורח קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון.

לפי הודעת מג"ב, הפלסטיני הגיע למחסום כשבידיו שקית. לאחר שפתחו השוטרים בנוהל מעצר חשוד, שלף סכין מהשקית - ונורה.

עוד טלטלה בבית הלבן: טראמפ פיטר יועצו הבכיר סטיב באנון

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פיטר אמש (שישי) את יועצו האסטרטגי סטיב באנון, שנחשב לדמות הקיצונית ביותר בבית הלבן. דוברת הבית הלבן שרה האקבי סנדרס אמרה כי ראש הסגל בבית הלבן ג'ון קלי ובאנון "הסכימו באופן הדדי" כי האחרון יסיים את תפקידו.

גורם המעורה בנושא אמר לרויטרס כי בבית הלבן אפשרו לבאנון לקבל את ההחלטה בעצמו, אך ידעו שהוא ייאלץ אותם לפטר אותו. מנגד, גורם המקורב לבאנון אמר לניו יורק טיימס כי היה זה הוא שהחליט להיפרד מהנשיא וכי הוא הגיש את התפטרותו ביום שני שעבר - אך ההכרזה הרשמית על כך נדחתה בשל העימותים האלימים בשרלוטסוויל, וירג'יניה.

מת יועץ הבחירות האמריקני ארתור פינקלשטיין

יועץ הבחירות האמריקני ארתור פינקלשטיין, שסייע לפוליטיקאים רפובליקנים רבים להיבחר לקונגרס וייעץ גם לראש הממשלה בנימין נתניהו, הלך לעולמו בגיל 72 – כך מסרה היום (שבת) משפחתו. פינקלשטיין, שסבל מסרטן ריאות, מת בביתו בעיר איפסוויץ', מסצ'וסטס.

הוא נודע כיועץ בחירות שפועל מאחורי הקלעים, וקידם את הקריירות של שורת סנאטורים רפובליקנים מאז שנות ה-70, וכן עזר לנתניהו במהלך הבחירות ב-1996, אז זכה לראשונה בראשות הממשלה. פינקלשטיין נודע כמי שהפך את המילה "ליברלי" לעלבון פוליטי, אך נקלע לשערורייה בקרב המחנה השמרני כשנחשף שהוא הומו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

חשד לפגע וברח סמוך לנתניה: אישה בשנות ה-70 לחייה נהרגה

אישה בת 87 נהרגה אמש בתאונת דרכים סמוך לגשר השלום שבנתניה, בנתיב הנסיעה דרומה בכביש החוף. האישה סבלה מפגיעה מערכתית קשה, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. במשטרה מעריכים כי מדובר בתאונת "פגע וברח" לאחר שהנהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום. הנהג החשוד, תושב קיסרה, נתפס היום.

"כשהגענו למקום אנשים סיפרו לנו שהם הבחינו בגופת אישה המוטלת על הכביש לאחר שנפגעה מכלי רכב שחלפו במקום", סיפר גלעד כהן, חובש מד"א שהוזעק למקום התאונה. היא הייתה ללא סימני חיים ומותה נקבע במקום".

גבר בן 57 טבע למוות בחוף זמיר בחיפה

גבר כבן 57 טבע למוות אמש (שבת) בחוף זמיר שבחיפה. האיש נמשה מהמים במצב קשה על ידי עוברי אורח, לאחר שטבע מסיבה שטרם התבררה. צוות מד"א שהגיע למקום החל בפעולות להחייאתו ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נקבע מותו.

הטביעה בחיפה באה לאחר שתייר בן 35 מקוריאה הדרומית טבע בחוף השקט בטבריה. צוות מד"א שהגיע למקום, העניק לו טיפול רפואי ולאחר מכן פינה אותו לבית החולים פוריה בטבריה במצב קשה, בעודו מורדם ומונשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully