וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלכות הסכם עד המדינה עם הרו, חיסול בגן יבנה: כותרות השבת

בקואליציה אומרים כי ההסכם עם ארי הרו עשוי להיות נקודת מפנה פוליטית, חשד לחיסול בגן יבנה, ארה"ב תטיל סנקציות על צפון קוריאה. כל כותרות השבת

בכיר בקואליציה: "הסכם עד המדינה עשוי להיות נקודת מפנה פוליטית"

גורם בכיר בקואליציה אמר לוואלה! NEWS כי "ההסכם עם הרו עשוי להיות נקודת מפנה" בהתייחסו להסכם עד המדינה עם ראש הסגל לשעבר ארי הרו, שנחשב לאיש סודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"עד עכשיו אנשי הבית היהודי אמרו שתלוי מה יהיה בכתב האישום ביחס לצורך שלו לפרוש, מעכשיו השיח עלול להשתנות וזה מקרין על המערכת הפוליטית", הוסיף הגורם. ככל שהתקשורת והשיח הציבורי ימשיכו לעסוק בפרשיות ובחשדות נגד נתניהו, העריך גורם פוליטי בכיר אחר, הלחץ יקרין גם על השותפות הקואליציוניות, "כי יגיע היום שישאלו אותן איך הן נותנות לזה גב בלי להגיד כלום".

ארה"ב הודיעה באופן רשמי על פרישתה מהסכם האקלים הבינלאומי

מחלקת המדינה האמריקנית הודיעה הלילה באופן רשמי לאו"ם על פרישתה של ארצות הברית מהסכם פריז, הסכם האקלים הבינלאומי. בהודעת מחלקת המדינה נמסר כי וושינגטון תמשיך להשתתף בפגישות המדינות החברות בארגון לכל אורך תהליך הפרישה, שצפוי להימשך כשלוש שנים.

"ארצות הברית תומכת בגישה מאוזנת למדיניות האקלים הבינלאומי, שבה פליטת גזי החממה תופחת, לצד הבטחת צמיחה כלכלית וביטחון אנרגטי", נמסר בהודעת מחלקת המדינה.

חשד לחיסול בגן יבנה: צעיר בן 22 נורה למוות מרכב חולף

צעיר בשנות ה-20 לחייו נורה הערב למוות (שבת) בגן יבנה. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר שביצעו בו פעולות החייאה בזירה, סמוך לבניין המועצה המקומית.

ארה"ב תבקש להטיל סנקציות בגובה 3 מיליארד דולרים על צפון קוריאה

ארצות הברית העלתה היום במועצת הביטחון של האו"ם הצעה להטיל סנקציות חדשות על קוריאה הצפונית. זאת, בעקבות שני הניסויים האחרונים של פיונגיאנג בטילים בין-יבשתיים. לדברי דיפלומט באו"ם, הסנקציות כוללות חרם על ייצוא סחורות של קוריאה הצפונית והן יביאו לקיצוץ של שליש מהכנסותיה מהייצוא – כשלושה מיליארד דולרים בשנה.

בין הסחורות שיוחרמו על פי ההצעה יהיו פחם, ברזל, עופרת ומאכלי ים. הדיפלומט הוסיף כי ישנה סבירות גבוהה שרוסיה וסין יתמכו בהצעה, על אף ששתי המדינות נוטות למנוע סנקציות וגינויים נגד קוריאה הצפונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

רחפן מרצועת עזה נפל בישראל ונלקח על ידי צה"ל לבדיקה

רחפן מרצועת עזה נחת היום (שבת) בשטח ישראל - כך נמסר מדובר צה"ל. הרחפן נמצא בגזרה הדרומית של הרצועה ונלקח לבדיקה. לאחרונה תודרכו לוחמים באוגדת יהודה ושומרון על ידי מפקדיהם להיות ערניים לאפשרות של שימוש ברחפנים על ידי פעילי טרור. החשש העיקרי במערכת הביטחון הוא מניסיון של ארגוני טרור להבריח רחפנים לגדה המערבית.

"התובע המיוחד ביקש מהבית הלבן מסמכים על יחסי פלין וטורקיה"

רוברט מולר, התובע המיוחד לבדיקת קשרי אנשי הקמפיין של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם רוסיה, ביקש לאחרונה מהבית הלבן מסמכים הקשורים ליועץ לשעבר לביטחון לאומי מייקל פלין וקשריו עם טורקיה – כך דווח היום (שבת) ב"ניו יורק טיימס". על פי הדיווח, מולר תשאל עדים בנוגע לאפשרות שפלין קיבל שכר ממשלת טורקיה במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות בשנה שעברה. זו הפעם ראשונה שצוותו של מולר מבקש מסמכים רשמיים מהבית הלבן.

לפני כשלושה חודשים פתחה ועדת הביקורת הפנימית של משרד ההגנה האמריקני בחקירה נגד פלין, בנוגע לתשלומים שקיבל מגופים הקשורים לממשלות רוסיה וטורקיה. פלין נאלץ להתפטר בפברואר מתפקידו בבית הלבן אחרי פחות מחודש, לאחר שהתברר כי שיקר בנוגע למגעים שקיים עם רוסיה טרם כניסתו לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully