וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במותו הציל חיים: שישה מאיבריו של אלוף האגרוף נתרמו לחולים

לאחר שמשפחתו נתנה את הסכמתה, איבריו של אופק קלוגמן, לוחם אגוז שמת בסוף השבוע בעקבות תאונת דרכים, הושתלו בגופם של חולים ברחבי הארץ. מבתי החולים נמסר כי מצבם של המושתלים טוב ויציב

צילום: מיכאל אלביטר

לפני כחמישה ימים מת בבית החולים רמב"ם שבחיפה, לוחם אגוז אופק קלוגמן מנצרת עילית, לאחר שנפצע אנושות בתאונת אופנוע כשבוע מוקדם יותר. מאז שפונה לבית החולים, רופאי המחלקה הנוירוכירורגית נלחמו על חייו, אולם לבסוף נקבע מותו. זמן מה לאחר מכן, ביקשה משפחתו של אופק בן ה-19 לתרום את איבריו לחולים הנזקקים לתרומות ולהציל את חייהם.

כך לאחר מותו, לבו של קלוגמן הושתל בגופו של גבר בן 65 בבית החולים שיבא בתל השומר; הכבד הושתל בגבר בן 51 באיכילוב; שתי ריאות באישה בת 35 בבילינסון; כליה הושתלה בגבר בן 47 בבילינסון וכליה נוספת בנער בן 15 בבית החולים שניידר. בסך הכול, נקצרו שישה איברים מגופו לטובת חולים ברחבי הארץ. מבתי החולים נמסר כי מצבם של המושתלים טוב ויציב.

עוד בוואלה! NEWS:
הבחירה האחרונה: על אזריה לוותר על ערעור - שרק יחמיר את מצבו
עו"ד שפטל המייצג את אזריה תוקף: "הרמטכ"ל נראה כמו פקיד שמן"
טראמפ שוחח עם ראש ממשלת יפן על קוריאה: "לא הציבו קו אדום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שישה מאיבריו הושתלו בגופם של חולים. אופק קלוגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם הידיעה על דבר מותו בסוף השבוע, אביו של אופק, גנאדי, הודה לכל מי שהתפלל להחלמת בנו ולכל מי שהגיע לחזק את המשפחה, "מכל המגזרים והעדות". במהלך חייו קלוגמן החזיק בתואר אלוף ישראל לנוער ואף דורג בעבר במקום השלישי באליפות אירופה באיגרוף, עד משקל 63 קילוגרם לגיל 16. הוצע לו כמה פעמים להתגייס לצבא במעמד של ספורטאי מצטיין, אך הוא ויתר על כך כדי לשרת ביחידת "אגוז".

גלוקמן פונה לבית החולים לאחר שהוא וחברו החליקו מאופנוע עליו רכבו ליד צומת סומך בכביש 79. במהלך התאונה הקשה, השניים פגעו במעקה הבטיחות שבשולי הכביש. קלוגמן נפצע בראשו, ופונה במצב קשה מאוד על ידי צוות מד"א לבית החולים, שם הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. חברו שהחליק עמו מהאופנוע נפצע באורח קל-בינוני.

עוד באותו נושא

לאחר תאונת הדרכים: אלוף האגרוף שהפך ללוחם "אגוז" מת מפצעיו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויתר על איגרוף כדי להתגייס לצה"ל. קלוגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכאל אלביטר, שערך לפני חמש שנים סרט קצר על קלוגמן, סיפר בערב שבו נודע על מותו כי התאמן עמו בנצרת עילית. "כשהחלטתי לעשות עליו את הסרט, כפרויקט גמר שלי, ידעתי שהוא יגיע רחוק. הוא היה חדור מוטיבציה ורוח ניצחון. לאימונים היה מגיע בריצה מביתו שבמרחק ארבעה קילומטר וגם חוזר ככה בשעות הערב המאוחרות", סיפר. "הופתעתי כשהוא החליט לוותר על הקריירה ולהתנדב לסיירת אגוז, משום שאין הרבה ספורטאים כמוהו, עם מוסר עבודה כזה ועם רצון חזק כל כך. אבל הוא האמין בכל לבו שעליו לתרום למדינה. מותו הוא אסון כבד ולא ניתן לעכל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully