וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר תאונת הדרכים: אלוף האגרוף שהפך ללוחם "אגוז" מת מפצעיו

26.7.2017 / 18:06

אופק קלוגמן, בן 19, נאבק על חייו מיום שישי, אז נפצע קשה בתאונת דרכים. היום נאלצו הרופאים בבית החולים רמב"ם לקבוע את מותו. אביו הודה לכל מי שהתפלל להחלמת בנו ולמי שהגיע לחזק את המשפחה

צילום: מיכאל אלביטר

אלוף האגרוף שהפך ללוחם ביחידת "אגוז", אופק קלוגמן בן 19, מת היום (רביעי) מפצעיו בבית החולים רמב"ם שבחיפה. הרופאים נלחמו על חייו של הלוחם מנצרת עילית מיום שישי, אז נפצע בתאונת דרכים, אולם פציעותיו הקשות הכניעו אותו היום. אביו גנאדי הודה לכל מי שהתפלל להחלמת בנו ולכל מי שהגיע לחזק את המשפחה, "מכל המגזרים והעדות". הלווייתו תתקיים ביום שישי, אולם טרם נקבעו מקום ושעה מדויקים.

ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, מסר את תנחומיו. "אופק היה מלח הארץ, בחור משכמו ומעלה ששילב באופן מעורר השראה אישיות כובשת, נועם הליכות וכשרון ענק בספורט", אמר. "למרבה הצער והטרגדיה הנוראה הוא לא הספיק לממש את כשרונותיו וחייו נגדעו באיבם. אנו כואבים ואבלים על לכתו, התפללנו מאז שנודע על פציעתו בכל הכוח אך תפילתנו לא נענתה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קלוגמן/מערכת וואלה, צילום מסך

קלוגמן החזיק בתואר אלוף ישראל לנוער ואף דורג בעבר במקום השלישי באליפות אירופה באיגרוף, עד משקל 63 קילוגרם לגיל 16. הוצע לו כמה פעמים להתגייס לצבא במעמד של ספורטאי מצטיין, אך הוא ויתר על כך כדי לשרת ביחידת "אגוז".

גלוקמן פונה לבית החולים לאחר שהוא וחברו החליקו מאופנוע עליו רכבו ליד צומת סומך בכביש 79. במהלך התאונה הקשה, השניים פגעו במעקה הבטיחות שבשולי הכביש. קלוגמן נפצע בראשו, ופונה במצב קשה מאוד על ידי צוות מד"א לבית החולים, שם הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. חברו שהחליק עמו מהאופנוע נפצע באורח קל-בינוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קלוגמן/מערכת וואלה, צילום מסך

מיכאל אלביטר, שערך לפני חמש שנים סרט קצר על קלוגמן, סיפר הערב כי התאמן עמו בנצרת עלית. "כשהחלטתי לעשות עליו את הסרט, כפרוייקט גמר שלי, ידעתי שהוא יגיע רחוק. הוא היה חדור מוטיבציה ורוח ניצחון. לאימונים היה מגיע בריצה מביתו שבמרחק ארבעה קילומטר וגם חוזר ככה בשעות הערב המאוחרות", סיפר. "הופתעתי כשהוא החליט לוותר על הקריירה ולהתנדב לסיירת אגוז, משום שאין הרבה ספורטאים כמוהו, עם מוסר עבודה כזה ועם רצון חזק כל כך. אבל הוא האמין בכל לבו שעליו לתרום למדינה. מותו הוא אסון כבד ולא ניתן לעכל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully