וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם באונס בת 12: "הגיע לתלמידה דרך מזכירות בית הספר"

כתב אישום הוגש נגד יותם בן ברוך, בן 44, שאנס לכאורה את המתלוננת בביתו וביצע בה מעשים מגונים ומעשי סדום במשך תקופה ארוכה, לאחר שיצר עמה קשר. לפי כתב האישום, נמצאו אצלו תמונות עירום של המתלוננת

ילדות בית ספר, ינואר 2017. ראובן קסטרו
הנאשם והמתלוננת נפגשו אחת לשבוע/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יותם בן ברוך, תושב טבריה בן 44, בגין עבירות אינוס, מעשה סדום בנסיבות אינוס, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, ניסיון אינוס והחזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין. העבירות בוצעו לכאורה בקטינה תושבת רמת שרון, בעת שהנאשם התגורר בעיר, וכשהיא הייתה בת 13-12.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין שירי פרל, בן ברוך יצר קשר עם המתלוננת, כיום בת 23, כששלח אליה הודעה כוזבת באמצעות מזכירות בית הספר בו למדה, בתחילת שנת הלימודים של כיתה ז'. בהודעה ביקש הנאשם כי המתלוננת תיצור עמו קשר, כביכול כדי להחזיר לה ספר שאבד לה ונמצא אצלו.

עוד בוואלה! NEWS:
בן 48 מואשם בעבירות מין בבת 16 - שהואשמה בהתעללות באשקלון
"הוא נגע בי ולא במקרה": נעצר חשוד בתקיפה מינית באוטובוס בתל אביב
קורבן המורה שתקף מינית אותו ואת אחיו נחשף: "הפך אותי מחי למת"

בית הספר בצפון תל אביב בו המורה נחשד בעבירות מין בקטינים 7 ביוני 2017. ראובן קסטרו
הנאשם אמר שיש לו ספר שאבד לתלמידה/ראובן קסטרו

לאחר שהמתלוננת יצרה עם הנאשם קשר טלפוני, התפתח בין השניים קשר טלפוני ובהמשך נוצרה בין השניים מערכת יחסים אינטימית. במהלך התקופה, בהזדמנויות רבות, נפגשו השניים לכאורה בביתו של בן ברוך בתדירות של אחת לשבוע לערך, והוא אנס אותה, וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים.

כמו כן, על פי כתב האישום, בן ברוך הזמין את התלמידה לביתו וצילם אותה בעירום ובלבוש תחתון בתנוחות אינטימיות. בכתב האישום צוין כי "עד ליום מעצרו החזיק הנאשם ברשותו את פרסומי התועבה".

בן ברוך נעצר לפני כשבועיים, ומאז הוארך מעצרו. הפרקליטות ביקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר, כתבה עו"ד פרל כי "אף שהמשיב נעדר עבר פלילי, במעשיו הוכיח כי קיים יסוד סביר לחשש שבאם ישוחרר ממעצרו יסכן את שלום הציבור ואת שלומה של המתלוננת, שבה פגע בה בהזדמנויות רבות, משך תקופה ארוכה, תוך ניצול תמימותה וגילה הצעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully