וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 48 מואשם בעבירות מין בבת 16 - שהואשמה בהתעללות באשקלון

21.7.2017 / 9:50

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 48 בגין בעילה אסורה בהסכמה של הנערה ח', שהואשמה בעבירות של אונס וסחיטה באיומים בבת 12. ח' אף ביצעה הפלה לאחר שהרתה ממנו. הוא מואשם במעשה מגונה בנערה נוספת

צילום: בני בן סימון, עריכה: יאיר דניאל

כתב אישום הוגש אתמול (חמישי) נגד צבי פרץ, בן 48 מבאר שבע , בגין בעילה אסורה בהסכמה של ח', הנערה בת ה-16 שהואשמה בעצמה לפני כחודש בהתעללות מינית ונפשית בנערה בת 12 באשקלון.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום באשקלון על ידי פרקליטות מחוז דרום, עולה כי פרץ, שהיה מודע לגילה של הנערה, בעל אותה עשרות פעמים בדירה באשקלון. באחת הפעמים אף הרתה ממנו, ולאחר מכן ביצעה הפלה שתואמה על ידו. הקשר בין השניים החל לאחר שבתחילת שנת 2016 הציע לה חברות בפייסבוק. במסגרת הקשר, הוא נהג לתת לה סכומי כסף ואף הבטיח כי יינשא לה, על אף שהוא נשוי בעצמו ולמרות שלא התכוון לעשות זאת.

פרץ מואשם גם במעשה מגונה בנערה בת 14, חברתה של ח'. לפי פרטי כתב האישום, ח' הורתה לה להיפגש עמו במטרה להעביר עבורה דבר מה. חברתה פגשה את פרץ, שנסע ביחד עמה לחנייה סמוכה שם ביצע בה מעשה מגונה. הוא ביקש ממנה לגעת באיבר מינה באומרו שהוא "אדם מבוגר המחפש פורקן" אך היא סירבה וניסתה לצאת מהרכב. פרץ ניסה למנוע זאת ממנה ואחז בידה, אך בסופו של דבר היא הצליחה לצאת מן הרכב.


עוד בוואלה! NEWS:
אם שכולה לא התקבלה ללימודי תואר שני: "לא עיכלת את האובדן"
"התפתחות משמעותית" בפרשת הצוללות: גנור יישאר במעצר יממה נוספת
רחפנים חמושים בחומר נפץ: האיום החדש של ארגוני הטרור

תושב ב"ש בן 48, הואשם בבעילה אסורה בהסכמה של קטינה אותה הכיר דרך הפייסבוק. שי מכלוף
מואשם במעשה מגונה בנערה נוספת. צבי פרץ/שי מכלוף

סניגוריו של פרץ, עורכי הדין שלום פינאה ואיל הדר, מסרו כי "מאשימים אותו בבעילה אסורה בהסכמה לאחר שהחקירה התנהלה במשך תקופה ארוכה סביב עבירות חמורות עשרות מונים. הטענה המרכזית של הנאשם הוא שהוא לא ידע על גילן האמתי של הנערות. נאמר בזהירות רבה כי יש כאן מורכבות יוצאת דופן לאור זהותן של המתלוננות. לא תשמע ממני מילה רעה נגד מתלוננות בדרך כלל, אבל במקרה הזה הנושא מורכב משנדמה. המתלוננת מעורבת בתיק פלילי המיוחס לה בהקשרים דומים".

במקביל לכתב האישום שהוגש נגד ח' בחודש שעבר, הוגש כתב אישום גם נגד אזרח סודאן, איברהים אידריס בן 30, שאנס את הקטינה בת ה-12 בשכנועה של ח'. הנערה ח' הואשמה בעבירות של סחיטה באיומים וסחיטה בכוח, התעללות בחסר ישע, אינוס והבאת אדם לידי מעשה זנות, והדיון בעניינה נערך בדלתיים סגורות.

ח' ובת ה-12 הכירו בחודש מרץ השנה, ומאז שררו ביניהן "יחסי חברות", שהושתתו על כך שהקורבן חששה מפני הנאשמת וסרה למרותה. לפי כתב האישום, החל ממאי, דרשה הנאשמת מהקורבן כי תעביר לה סכומי כסף שונים תוך שהיא מאיימת עליה באיומים שונים. היא אמרה לה שתניח מטען חבלה מתחת לרכבה של אמה; תשרוף את ביתה; תדקור אותה; ותדקור ותכה את אחיה. הנאשמת אף תקפה את הקורבן פעמים רבות, יחד עם קטינים אחרים, בכדי להניע אותה להעביר לה את סכומי הכסף המבוקשים. כתוצאה מכך, הקורבן העבירה לנאשמת מדי יום או בתדירות דומה, סכומים הנעים בין 100 ל-150 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully