וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא נגע בי ולא במקרה": נעצר חשוד בתקיפה מינית באוטובוס בתל אביב

20.7.2017 / 19:15

גבר בן 65 מחולון נעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה לאחר שפורסמה תמונתו על ידי האישה שסיפרה כי נפגעה ממנו. "הנוסעים החלו לצעוק שיתבייש והוא ברח החוצה", נכתב בפוסט בפייסבוק שזכה לאלפי שיתופים

"פתאום ראיתי שיש יד של גבר מתחת לשמלה שלי"

גבר בן 65 מחולון נעצר היום (חמישי) בחשד לביצוע מעשה מגונה בעקבות פוסט שפרסמה האישה שנפגעה ממנו בפייסבוק. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

לדברי המתלוננת, דנה ווקסלר כבת 30, הגבר נצמד אליה בשעה שנסעה באוטובוס בתל אביב. בתגובה, סיפרה כי החלה לצעוק עליו והספיקה לצלם אותו בטלפון הנייד שלה לפני שנמלט. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת הנושא עוד לפני שהגישה תלונה במשטרה, ועצרה את הגבר בביתו.

"אני חייבת לספר מה קרה לי עכשיו. קודם כל בשביל שזה לא יקרה לעוד בנות, ודבר שני בשביל להוציא את זה החוצה", כתבה אתמול ווקסלר בפוסט שזכה לאלפי שיתופים, שבו פרסמה גם את תמונתו של הגבר. "עליתי על קו 172 והייתי בתכתובת אסמס אינטנסיבית וסוערת שקשורה בעבודה שלי, ולקחה את מרב תשומת הלב שלי. היה צפוף מאוד, ועמדתי כמו שהרבה פעמים קורה בעיר. ברגע שסיימתי לכתוב את ההודעה, פתאום ראיתי שיש יד של גבר מתחת לשמלה שלי ומעל התחתונים שלי, על איבר המין שלי", תיארה.

עוד בוואלה! NEWS:
"התפתחות משמעותית" בפרשת הצוללות: גנור יישאר במעצר יממה נוספת
רחפנים חמושים בחומר נפץ: האיום החדש של ארגוני הטרור
שריפות בשני מוקדים בירושלים: רחובות נסגרו; דיירים בכמה רחובות פונו

אוטובוסי דן בתל אביב. נובמבר 2015. ראובן קסטרו
"הוא לא התבלבל ולא נגע בי במקרה". אוטובוס ברחובות תל אביב/ראובן קסטרו

ווקסלר המשיכה וסיפרה: "הגבר הזה שבתמונה לא התבלבל ולא נגע בי במקרה, ולא בטעות אלא עשה מעשה פיזי בתנועות של אוננות על איבר המין שלי ללא ידיעתי, ובוודאי ללא רשותי, הוא תקף אותי מינית!". לדבריה, ברגע שהבחינה במתרחש החלה לצעוק באוטובוס ולהסביר לנוסעים מה קרה.

"חשוב לציין שאני נראית מאוד מאוד צעירה לגילי ואין לי ספק שהוא חשב שאני נערה - עוד עובדה שמכעיסה ומקוממת אותי מאוד. באוטובוס האנשים החלו לצעוק עליו שהוא צריך להתבייש בעצמו, ואני התחלתי לבכות... ברגע שהאוטובוס עצר הוא ברח החוצה". לבסוף, פנתה ווקסלר בפנייה לקוראים: "תזכרו את הפנים שלו, ואל תתביישו להגיב אם תפגשו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully