וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא סוריה מאיים: "יהיו השלכות חמורות למתקפה ישראלית נוספת"

לאחר שצה"ל תקף שני תותחים ומשאית תחמושת של צבא אסד ברמת הגולן הסורית, בתגובה לזליגת ירי מהמלחמה בסוריה, המשטר הזהיר את ישראל שלא לעשות זאת שוב. "ניסיון נואש של האויב הישראלי לסייע לארגוני הטרור"

מערכת וואלה!

הצבא הסורי איים אתמול (ראשון) על "האויב הישראלי" שלא לתקוף שוב עמדות שלו, והזהיר מפני "ההשלכות החמורות" של מעשה כזה "בכל הקשר שהוא". זאת, לאחר שכוחות צה"ל תקפו שני תותחים ומשאית תחמושת השייכים למשטר הסורי ברמת הגולן הסורית, בתגובה לזליגות הירי לשטח ישראל.

"האויב הישראלי חידש היום את מתקפתו נגד אחת מעמדותינו הצבאיות, בניסיון נואש לתמוך בארגוני טרור באזור קוניטרה", עוד נמסר, בטענה כי המתקפה הישראלית הגיעה מיד לאחר שכוחות הצבא סיכלו מתקפה של ארגון "ג'בהת פתח א-שאם", לשעבר "ג'בהת א-נוסרה", באזור העיר אל-בעת. בהודעת הצבא הסורי, עוד הובהר כי דמשק רואה בצה"ל אחראי לכל ההשלכות האפשריות של "פעולות תוקפניות" שכאלה.

עוד בוואלה! NEWS:
מאבקי ההישרדות של דאעש בעיראק ובסוריה מעלים את המתיחות בגבול הצפון
לראשונה מאז החלה המלחמה: אסד ביקר בחמאת לרגל עיד אל-פיטר
בין ארה"ב לרוסיה: הפגזת צה"ל בסוריה הפכה למהלך דיפלומטי זהיר

צילומים בגבול בעקבות זליגת הירי מסוריה 25 ביוני 2017. חיים שפיר, מערכת וואלה! NEWS
"צה"ל אינו צד ואינו מעורב בלחימה". הפצצה באזור קוניטרה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, חיים שפיר

מדובר צה"ל נמסר בעקבות המתקפה כי "צה"ל אינו צד ואינו מעורב בלחימה הפנימית-סורית, אך עם זאת, רואה בחומרה כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה ורואה במשטר הסורי האחראי על הנעשה בשטחו". כמה נפילות זוהו בצפון רמת הגולן, אולם לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

שלשום תקף חיל האוויר הישראלי מטרות השייכות למשטר הסורי בצפון רמת הגולן הסורית, בעקבות זליגת הירי. לפי דיווחים ברשת "אל-מיאדין" המזוהה עם המשטר, לפחות שני אזרחים סורים נהרגו במהלך התקיפות.

על פי דובר צה"ל, הותקפו שני טנקים ועמדה שמהם נורתה האש. "צה"ל רואה בחומרה ולא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה ורואה במשטר הסורי האחראי על הנעשה בשטחו", נמסר מדובר צה"ל.

שר הביטחון אביגדור ליברמן הבהיר לאחר תקיפת צה"ל כי משטר אסד ימשיך לשאת בתוצאות אם יימשכו הזליגות. "אין לנו כל כוונה לעבור לסדר היום על הפרת הריבונות שלנו ופגיעה בביטחוננו, גם אם מדובר בזליגה מהלחימה בין המורדים למשטר הסורי", אמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוחמי צבא סוריה החופשית בסמוך לקוניטרה, סוריה, 18 באפריל 2017. רויטרס
"מגיבים בעוצמה, בנחישות ובשיקול דעת". לוחמי מורדים באזור קוניטרה/רויטרס

"אנו מגיבים בעוצמה, בנחישות ובשיקול דעת על כל מקרה שכזה, בדיוק כפי שצה"ל עשה לפני שעה קלה ברמת הגולן", הבהיר ליברמן. משטר אסד הוא מבחינתנו אחראי למתרחש משטחו, והוא ימשיך לשאת בתוצאות אם אירועים כאלו יחזרו על עצמם".

בחודש אפריל תקף צה"ל משגרים בצפון הגולן הסורי, לאחר שנפלה פצצת מרגמה בשטח פתוח בצפון רמת הגולן. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. זמן קצר לאחר הנפילה נשמעה אזעקה בכמה יישובים בדרום רמת הגולן. לאחר הישמע האזעקה, נשמע פיצוץ. מדובר צה"ל נמסר אז כי זוהו שתי נפילות נוספות בשטח פתוח בצפון רמת הגולן.

(עדכון ראשון: 21:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully