וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: החשוד שדחף את זוגתו אל מותה מרכב נוסע לא יואשם ברצח

11.5.2017 / 14:49

לוואלה! NEWS נודע כי חיים תנעמי צפוי להיות מואשם בשבוע הבא בגרימת מוות ברשלנות של ורד קרמסקוי, בת 19, בעת שנסעו במכוניתו בשומרון. אתמול הוארך מעצרו בחמישה ימים, לאחר שבית המשפט המחוזי הפך בפעם השנייה את ההחלטה לשחררו למעצר בית

עריכה:

חיים תנעמי, שנעצר בחשד לרצח זוגתו במהלך נסיעה במכוניתו בשומרון, צפוי להיות מואשם בגרימת מוות ברשלנות – כך נודע היום (חמישי) לוואלה! NEWS. לפי הערכה, בשבוע הבא יוגש נגדו כתב אישום, אולם לא תיוחס לו עבירת רצח. במשטרה ממתינים לממצאים אחרונים הנדרשים להשלמת החקירה, ובראשם ממצאי נתיחת גופתה.

תנעמי, בן 34, נעצר בחשד שדחף את ורד קרמסקוי, בת 19, אל מותה, בעת שנסעו בכביש 5505 מההתנחלות צופים לכיוון מעבר אייל בשבוע שעבר. הוא מכחיש את המיוחס לו מרגע מעצרו, שהתבצע עם מציאת גופתה, וטוען כי קפצה על דעת עצמה.

מעצרו של תנעמי הוארך אתמול בחמישה ימים. החלטה זו של בית המשפט המחוזי מרכז-לוד הפכה בפעם השנייה את פסיקתו של בית משפט השלום בפתח תקווה, שקבע כי יש לשחררו למעצר בית.

לקריאה נוספת:
בפעם השנייה: בית המשפט הורה לשחרר את החשוד ברצח זוגתו
ערר המשטרה התקבל: המחוזי האריך את מעצרו של החשוד ברצח זוגתו

ראשוני. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של חיים תנעמי החשוד ברצח חברתו. מערכת וואלה! NEWS
ככל הנראה, הוא לא יואשם ברצח. תנעמי בהארכת מעצרו/מערכת וואלה! NEWS

הדיונים בהארכות המעצר של תנעמי מתקיימים בדלתיים סגורות. במשטרה מתעקשים כי בידיהם ראיות למעורבות של תנעמי המקשרות אותו לחשד המרכזי של רצח בת זוגתו. בין היתר, נמצאות בידי המשטרה עדויות של חבריו של תנעמי, הודעות טקסט ומחקרי תקשורת, שמצביעים על סתירות בגרסתו של תנעמי, שטוען כי קרמסקוי קפצה מרצונה מהרכב.

לתפיסתו של שופט השלום עודד מורנו, שפסק פעמיים כי יש לשחרר את תנעמי, יתר פעולות החקירה יכולות להתבצע בעודו במעצר בית. מנגד, במשטרה מתעקשים כי יש צורך הכרחי בהשארתו במעצר – הן מחשש לציבור והן מחשש לשיבוש החקירה.

בשלב זה, ממשיכים במשטרה להמתין כאמור לראיה המרכזית – תוצאות נתיחת גופתה של קרמסקוי. דוח הנתיחה יסייע לבדוק אם סבלה מאלימות בטרם נפלה מהרכב, דבר שעשוי לחזק או להפריך את גרסת המשטרה, וכן את גרסתו של תנעמי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רציתי להציל אותה". ורד קרמסקוי/מערכת וואלה!, צילום מסך
ורד קרמסקוי , נהרגה בתאונה בשומרון 17 במאי 2017. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"קיבלנו את ההודעה בהפתעה גמורה". קרמסקוי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לדברי תנעמי, מאז מותה של בת זוגו הוא שבור לב. "אני לא יכול לישון, בכל פעם שאני עוצם עיניים אני רואה את התמונות, אני צריך טיפול. רציתי להציל אותה", אמר בהארכת מעצרו הראשונה.

כמאה בני משפחה וחברים ליוו את קרמסקוי בדרכה האחרונה בבית העלמין סגולה בפתח תקווה בשבוע שעבר. חברה של משפחת קרמסקוי אמרה כי אמה עברה באחרונה טרגדיה משפחתית. "היא עברה לגור עם חבר שלה לפני כמה שנים בשומרון, ומאוד אהבה אותו. קיבלנו את ההודעה בהפתעה גמורה. רק לפני כמה שבועות האימא איבדה את אחת החברות הכי טובות שלה ועכשיו זה. היא נשארה לבד בישראל, אחרי שבתה התחתנה ועברה לסין", סיפרה דורה, חברתה של אלונה קרמסקוי, אמה של ורד.

דורה התייחסה גם לבעיות האישיות שליוו את קרמסקוי. "כל אחד מגיע לארץ עם מזוודה ותיק עם סיפור חיים. ורד טופלה בגהה, אבל היום הייתה בסדר. אמה עלתה לבד לארץ, גידלה למופת שתי בנות, עבדה בדואר ובו זמנית השלימה לימודי אחיות. טרגדיה גדולה. לא מעכלים". חברת המשפחה הוסיפה כי נסיבות המוות נותרו מעורפלות. "זו תעלומה גדולה, למה שתקפוץ אל מותה ממכונית? לא רוצה לחשוב מה התרחש שם".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully