וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה: בית המשפט הורה לשחרר את החשוד ברצח זוגתו

9.5.2017 / 15:18

שופט השלום הורה לשחרר שוב למעצר בית את חיים תנעמי, בן 34 מההתנחלות צופים, החשוד שדחף את ורד קרמסקוי בת ה-19 אל מותה מרכב. אלא שהמשטרה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע ההחלטה עד למחר

עריכה:

בית משפט השלום בפתח תקווה הורה בשנית לשחרר היום (שלישי) למעצר בית את חיים תנעמי, בן 34 מההתנחלות צופים, החשוד בדחיפת ורד קרמסקוי בת ה-19 במהלך נסיעה לפני יותר משבוע. המשטרה, שמעוניינת שתנעמי יישאר במעצר עוד שישה ימים, ביקשה עיכוב ביצוע להחלטה כדי להגיש ערעור עליה.

יומיים לאחר התקרית הקטלנית החליט שופט בית המשפט השלום בפתח תקווה עודד מורנו לשחרר את תנעמי למעצר בית. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע, והגישה ערר לבית המשפט המחוזי – שהפך את ההחלטה והשאיר אותו במעצר. בתגובה, עורך דינו של תנעמי ערער לבית המשפט העליון, שאישר את החלטת המחוזי, והותיר אותו במעצר עד היום.

בית משפט העליון הורה על חשיפת שמו וקבע כי "לא הוצג נימוק משפטי שיצדיק את איסור פרסום שמו של החשוד". החשוד, שבת זוגו נהרגה בעת שנסעו בכביש 5505 מיישובו לכיוון מעבר אייל, בשבוע שעבר, טען לאחר האירוע כי היא קפצה מהמכונית על דעת עצמה.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: זה החשוד ברצח זוגתו במהלך נסיעה בשומרון
בתום מצוד של שנה, נלכד הרוצח הסדרתי שהטיל אימה על עיר אחת בארה"ב
אל תשכחו את אמא: המאבק של בתה של האחות שנרצחה בחולון

הארכת מעצרו של חיים תנעמי החשוד ברצח חברתו ורד קרסקוי, בימ"ש השלום פ"ת. ראובן קסטרו
תנעמי, היום בבית המשפט/ראובן קסטרו

השופט ניל הנדל מבית המשפט העליון כתב בהחלטתו כי המקרה לוט בערפל. "החקירה בתחילתה... בסוגיית הראיות התמונה אינה בהירה. עם זאת, ישנם מספר נתונים שמעלים סימני שאלה, ומצדיקים את המסקנה כי קיים חשד סביר ועילת מעצר כנדרש. חלק מהראיות נאספו בימים האחרונים לאחר מתן החלטת בית המשפט המחוזי. ודוק, קיים בשלב זה חשד סביר ולא מעבר לכך".

תנעמי הכחיש כי פגע בזוגתו כבר מן הדיון הראשון. "אני לא יכול לישון, בכל פעם שאני עוצם עיניים, אני רואה את התמונות, אני צריך טיפול. רציתי להציל אותה", אמר בדיון בשלום פתח תקווה בפני השופט עמית מיכלס.

קרמסקוי הובאה למנוחות ביום רביעי שעבר, בלוויית כמאה בני משפחה וחברים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. חברה של משפחת קרמסקוי אמרה כי אמה עברה באחרונה טרגדיה משפחתית. "היא עברה לגור עם חבר שלה לפני כמה שנים בשומרון, ומאוד אהבה אותו. קיבלנו את ההודעה בהפתעה גמורה. רק לפני כמה שבועות האימא איבדה את אחת החברות הכי טובות שלה ועכשיו זה. היא נשארה לבד בישראל, אחרי שבתה התחתנה ועברה לסין", סיפרה דורה, חברתה של אלונה קרמסקוי, אמה של ורד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ורד קרמסקוי , נהרגה בתאונה בשומרון 17 במאי 2017. מתוך פייסבוק, צילום מסך
ורד קרמסקוי, שנהרגה בתאונה בשומרון/צילום מסך, מתוך פייסבוק
הארכת מעצרו של חיים תנעמי החשוד ברצח חברתו ורד קרסקוי, בימ"ש השלום פ"ת. ראובן קסטרו
דיון הארכת המעצר היום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully