וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד של שנה, נלכד הרוצח הסדרתי שהטיל אימה על עיר אחת בארה"ב

9.5.2017 / 11:55

ארון חואן סאוסדו, בן 23, היה נוהג לארוב לקורבנותיו בעיר פיניקס מחוץ לבתיהם או בזמן שישבו במכוניתם, ובתוך שנה הרג שמונה אנשים באקראי. הוא נתפס בגין רצח אחר, של בן זוגה של אמו. מניעיו עדיין לא ברורים

ארון סאוסדו, רוצח סדרתי שהרג תשעה בני אדם בעיר פיניקס, ארה"ב. AP
המשטרה קיבלה אלפי טיפים מהתושבים. סאוסדו/AP

משטרת פיניקס שבארצות הברית עצרה חשוד ברצח תשעה בני אדם, אחרי שנה של מצוד אחרי רוצח סדרתי שהמתין לקורבנותיו מחוץ לבתיהם או בזמן שישבו במכוניתם. ארון חואן סאוסדו, בן 23, כונה "רוצח הרחוב" והוא מואשם ב-26 עבירות שונות, שאותן ביצע בין אוגוסט 2015 ליולי האחרון. הוא נעצר בחודש שעבר בגין מעשה רצח אחד, של בן זוגה של אמו, ואז נקשר שמו ליתר הקורבנות, שאותם בחר באקראי.

המשטרה קיבלה אלפי טיפים מתושבים ועברה מדלת לדלת בשכונה היספאנית בעיר שבמדינת אריזונה, שם התרחשו מעשי הרצח. היא בחנה תוצאות בליסטיות ממקרה רצח אחר, ואתמול הודיעה כי היא עצרה את סאוסדו, נהג אוטובוס לשעבר בעיר, אולם לא פירטה מה היה המניע שלו או כיצד היא הצליחה לפרוץ את המבוי הסתום בחקירה.

מפקדת המשטרה ג'רי וויליאמס וראש עיריית פיניקס גרג סטנטון כינסו אתמול מסיבת עיתונאים לצד גורמים רשמיים אחרים, בהם התובע המחוזי, כדי להכריז על סיום החקירה, שהייתה תקועה בחודשים האחרונים. "המקרה הזה זיהם את הקהילה שלנו במשך יותר משנה, והותיר שלל קורבנות, בהן אימהות, ילדים, אחים, אחיות ומשפחות שעדיין מתאבלות על יקיריהן", אמרה.

עוד כתבות מהעולם:
"זו אפליה": נערה מוסלמית בארה"ב התבקשה להסיר כיסוי ראש. תיעוד
הפסידה - ופצחה בריקוד: התיעוד המוזר של לה פן שובר את הרשת
איראן עונה לסעודיה: אם תעשו משהו טיפשי - נחוס רק על מכה ומדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully