וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: זה החשוד ברצח זוגתו במהלך נסיעה בשומרון

7.5.2017 / 15:10

חיים תנעמי, בן 34 מההתנחלות צופים, חשוד כי דחף את ורד קרמסקוי, בת 19, אל מותה במהלך נסיעה בשבוע שעבר. בית המשפט העליון הפך את החלטת המחוזי מרכז-לוד והתיר לפרסם את פרטיו: "אין נימוק משפטי לאיסור פרסום שמו"

צילום: ערוץ 1, עריכה: שמרית גולדשטיין

בית המשפט העליון התיר היום (ראשון) לפרסום את שמו של החשוד ברצח זוגתו במהלך נסיעה משותפת. על פי החשד, חיים תנעמי, בן 34 מההתנחלות צופים בשומרון, דחף את ורד קרמסקוי, בת 19, אל מותה בעת שנסעו בכביש 5505 מיישובו לכיוון מעבר אייל, בשבוע שעבר. לאחר מכן טען כי היא קפצה על דעת עצמה.

יומיים לאחר התקרית הקטלנית החליט בית משפט השלום פתח תקווה לשחרר את תנעמי למעצר בית. בדיון השני בעניינו הורה בית המשפט המחוזי מרכז-לוד על הארכת מעצרו בחמישה ימים, אולם עורך דינו החליט לערער על כך לבית המשפט העליון. החלטתו היום של השופט ניל הנדל קיבל את החלטת המחוזי, בטענה כי "לא הוצג נימוק משפטי להצדיק" את איסור פרסום שמו של החשוד.

השופט הנדל כתב בהחלטתו כי המקרה לוט בערפל. "החקירה בתחילתה... בסוגיית הראיות התמונה אינה בהירה. עם זאת, ישנם מספר נתונים שמעלים סימני שאלה, ומצדיקים את המסקנה כי קיים חשד סביר ועילת מעצר כנדרש. חלק מהראיות נאספו בימים האחרונים לאחר מתן החלטת בית המשפט המחוזי. ודוק, קיים בשלב זה חשד סביר ולא מעבר לכך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אין נימוק משפטי המצדיק את איסור פרסום שמו". חיים תנעמי בהארכת מעצר, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן זוגה חשוד כי רצח אותה במהלך נסיעה. ורד קרמסקוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תנעמי הכחיש כי פגע בזוגתו כבר מן הדיון הראשון. "אני לא יכול לישון, בכל פעם שאני עוצם עיניים אני רואה את התמונות, אני צריך טיפול. רציתי להציל אותה", אמר בדיון בשלום פתח תקווה בפני השופט עמית מיכלס. לבקשת המשטרה, הורה השופט על איסור פרסום פרטי הפרשה וקיום הדיונים מאחורי דלתיים סגורות.

כמאה בני משפחה וחברים ליוו את קרמסקוי בדרכה האחרונה בבית העלמין סגולה בפתח תקווה ביום רביעי האחרון. חברה של משפחת קרמסקוי אמרה כי אמה עברה באחרונה טרגדיה משפחתית. "היא עברה לגור עם חבר שלה לפני כמה שנים בשומרון, ומאוד אהבה אותו. קיבלנו את ההודעה בהפתעה גמורה. רק לפני כמה שבועות האימא איבדה את אחת החברות הכי טובות שלה ועכשיו זה. היא נשארה לבד בישראל, אחרי שבתה התחתנה ועברה לסין", סיפרה דורה, חברתה של אלונה קרמסקוי, אמה של ורד.

דורה התייחסה גם לבעיות האישיות שליוו את קרמסקוי. "כל אחד מגיע לארץ עם מזוודה ותיק עם סיפור חיים. ורד טופלה בגהה, אבל היום הייתה בסדר. אמה עלתה לבד לארץ, גידלה למופת שתי בנות, עבדה בדואר ובו זמנית השלימה לימודי אחיות. טרגדיה גדולה. לא מעכלים". חברת המשפחה הוסיפה כי נסיבות המוות נותרו מעורפלות. "זו תעלומה גדולה, למה שתקפוץ אל מותה ממכונית? לא רוצה לחשוב מה התרחש שם".

צעירה שנמצאה מחוסרת הכרה בצד הדרך בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל 1 במאי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת האירוע, בשבוע שעבר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully