וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציאו את בגדי הים ומשקפי השמש: מזג אוויר שרבי מגיע

עלייה ניכרת בטמפרטורות תורגש הבוקר ומזג האוויר ייעשה חם מהרגיל. המגמה תימשך גם בימים הקרובים. התקררות תגיע רק ביום חמישי בשעות הצהריים, לקראת סוף שבוע צונן עם היתכנות לטפטופים. זהו האביב

צילום: נביה אבו סאלח

(בווידיאו: השבוע היה שלג בחרמון)

מזג האוויר החמים שהחל בימים האחרונים, צפוי להגיע הבוקר (שלישי) לשיאו עם תחילתו של שרב. הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת, הלחות תרד ויעשה חם מהרגיל בעונה. בשעות אחר הצהריים יינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך מישור החורף, ומשעות הערב יתחזקו הרוחות המזרחיות בהדרגה בצפון ובהרים.

הטמפרטורות ימשיכו להיות גבוהות מהרגיל גם מחר ואף יטפסו יותר, מה שיחזק את תחושת השרב בכל רחבי הארץ. בצפון הארץ ייתכן אובך ובמהלך היום צפויות רוחות מזרחיות חזקות בצפון ובהרים.

ירידה במעלות החום צפויה רק לקראת סוף השבוע, כשביום חמישי החל משעות הצהריים תתחיל התקררות במישור החוף ובשפלה. עם זאת, בהרים ובפנים הארץ יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי. בדרום הארץ ייתכן אובך. מגמת ההתקררות תימשך גם ביום שישי עם ירידה ניכרת בטמפרטורות. כמו כן, ייתכנו טפטופים עד גשם מקומי קל, בעיקר בצפון הארץ ולאורך החוף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מבלים בחוף הים גורדון, תל אביב. 9 במרץ 2017. ראובן קסטרו
מזג אוויר לים/ראובן קסטרו

הטמפרטורות החזויות להיום ולהלילה: בתל אביב מ-27 מעלות היום ועד 20 מעלות מחר, בירושלים מ-24 עד 16, בחיפה מ-26 עד 18, בבאר שבע מ-29 עד 20, באילת מ-32 עד 23, ברמת הגולן מ-27 עד 18, בטבריה מ-30 עד 18, בצפת מ-23 עד 17, בים המלח מ-30 עד 24, באשדוד מ-21עד 18 ובמצפה רמון מ-25 עד 16.

מטיילים ברמת הושפט , 4 במרץ 2017. ראובן קסטרו
מטיילים ברמת השופט/ראובן קסטרו
חוף הים, הרצליה. 1 במרץ 2017. ראובן קסטרו
חוף הים בהרצליה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully