וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצחת מטבריה: "לא חשבנו שבעלה לשעבר יפגע בזבוב"

גיסה של אדל גולדשטיין קלמן, שגרושה ערף את ראשה ושרף את גופתה, סיפר כי המשפחה מתמודדת עם כאב כפול - רק לפני שבועיים מת סבה. "לפני כמה ימים היא אמרה שיצאה לחיים חדשים ונשמעה שמחה", אמר

צילום: שי מכלוף ומאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

בני משפחתה של אדל גולדשטיין קלמן, שנרצחה אתמול (רביעי) על ידי בעלה לשעבר מאיר גולדשטיין, חוו משבר כפול באחרונה. הסבא, ניצול שואה, הלך לעולמו לפני שבועיים, והמשפחה עדיין אוספת את השברים. קלמן הגיעה לבית אמה באשדוד וישבה עליו שבעה, במהלכה אמרה כי היא יוצאת לחיים חדשים אחרי הגירושים הטריים שעברה.

אדי, גיסה של קלמן, בת 33 במותה, סיפר כי הם עדיין לא קיבלו תשובות לגבי הרצח. "אתמול ב-19:00 הגיעה ניידת ולקחה את אימא לחקירה. אנחנו לא יודעים כלום, רק מה שהיה בחדשות", סיפר.

לקריאה נוספת:
החשוד ברצח גרושתו בטבריה: "בת קול קראה לי ואמרה לי לערוף את ראשה"
השכנים שהתריעו ומערכת היחסים האלימה: מה קדם לרצח בטבריה?
הרצח בטבריה: "ראיתי אותו מחזיק את הראש במגבת – ופשוט הולך"

החשוד ברצח גרושתו בטבריה מובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת, 30 במרץ 2017. ראובן קסטרו
ניסה להתאבד לפני כמה שנים. מאיר גולדשטיין/ראובן קסטרו

לדבריו, לא היו סימנים מקדימים לרצח. "הוא היה בחור שקט, בחיים לא הייתי חושב שהוא מסוגל להרוג זבוב", אמר אדי. הוא אמר כי חלק מהמשפחה בכלל לא ידע על הרצח והארכת המעצר. "גילינו בחדשות ובאינטרנט, אף אחד לא מסביר את ההליכים המשפטיים או מלווה את המשפחה", הוסיף.

גיסה של קלמן סיפר כי גולדשטיין ניסה להתאבד לפני כמה שנים. "הכרתי אותם עוד לפני שחזרו בתשובה. הוא היה איש קבע בחיל האוויר, היא למדה רפואה באוניברסיטה העברית. עם השנים הוא חזר בתשובה והיא בעקבותיו, והם התחתנו ועזבו את אשדוד לטבריה. עזרנו להם בקניות מדי פעם. לפני כמה שנים הוא ניסה להתאבד, אבל מאז הם חזרו לחיים נורמליים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
זירת רצח ברחוב נחמני, טבריה. 29 במרץ 2017. חטיבת דובר המשטרה
"אנחנו לא יודעים כלום, רק מה שהיה בחדשות". זירת הרצח/חטיבת דובר המשטרה

השניים התגרשו לפני שבועיים. "היא הייתה ילדה שקטה, רצתה לעזור לכולם. אימא שלה דיברה איתה שלשום וסיפרה שהיא נרשמה לחוגים ונשמעה שמחה. איך בנאדם יכול לעשות כזה דבר? זה שוק, בטח אחרי המוות של סבא. אני יורד מהבית ומודיע לסבתא על מות נכדתה – שבועיים אחרי מותו של בעלה", אמר אדי.

מעצרו של גולדשטיין, בן 34, הוארך היום בשבועיים, שבמהלכם יהיה באשפוז ויעבור בדיקה פסיכיאטרית מעמיקה. על פי החשד, הוא רצח את אשתו לשעבר, ערף את ראשה ושרף את גופתה. עוברי אורח ראו אותו אוחז את ראשה ברחוב וצועק: "הרגתי את עמלק".

דירה בטבריה בו גרוש רצח את אשתו לשעבר וניסה להצית את דירתה, 29 במרץ 2017. אלי אשכנזי
"היא הייתה שקטה, רצתה לעזור לכולם". הזירה שבה התגלה ראשה של הקורבן. טבריה, אתמול/אלי אשכנזי

בחקירתו אמר גולדשטיין כי שמע קולות שגרמו לו לרצוח את אשתו לשעבר. "בת קול קראה לי ואמרה – זה זרע עמלק", סיפר, "זה שערפתי את ראשה של בת זרע עמלק מזכה אותי כמלך המשיח". לדבריו, מדובר בתיקון לשאול שריחם על אגג (מלך עמלק) ולא ערף את ראשו, לכן לא הגיע המשיח. הוא הוסיף כי הוא יספר על מניעיו לרצח רק בעוד שמונה ימים, "שמונת ימי החנוכה", אחרי התגלות רוחנית. סנגורו, עו"ד אפרים דמרי, ביקש מבית המשפט המחוזי נצרת לחשוף את עברו הרפואי של מרשו.

באחרונה עבר גולדשטיין להתגורר בבית כנסת המרוחק כ-300 מטר בלבד מביתה של הנרצחת. "אמרתי לה שתחליף מנעול", סיפר אחד השכנים, "הזהרתי אותו שלא יתקרב לאזור ואמרתי לשירותי בריאות הנפש שהוא לא בסדר".

היום קיבל בג"ץ את עתירתו של עו"ד מיכאל גוטווין בשם משפחתה של הנרצחת, בעקבות החלטת בית משפט השלום בטבריה לקבל את בקשת המשטרה לנתח את גופתה. לדברי גוטווין, "אין כל סיבה לנתח גופה בעת שסיבת המוות ידועה, וידוע מה הייתה סיבת המוות במקרה זה".

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully