וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בטבריה: גבר חשוד שערף את ראשה של גרושתו - ושרף את הדירה

צוותי מד"א שהוזעקו לדירה שהוצתה בעיר מצאו בה אישה שראשה נערף. בעלה לשעבר נעצר בחשד לרציחתה. שכנים העידו כי הוא אחז בראשה ברחוב וצעק "הרגתי את עמלק". לשניים לא היו ילדים והם לא היו מוכרים לגורמי הרווחה בעירייה, אך החשוד טופל בעבר על ידי שירותי בריאות הנפש

צילום: מאיר וקנין, עריכה: יאיר דניאל
זירת רצח ברחוב נחמני, טבריה. 29 במרץ 2017. חטיבת דובר המשטרה
החשוד נצפה ברחוב מסתובב עם כתמי דם על בגדיו. זירת הרצח בטבריה, היום/חטיבת דובר המשטרה

גבר בן 34 נעצר היום (רביעי) בטבריה בחשד שערף את ראשה של גרושתו, בת 33, והצית את הדירה. צוותי מד"א שהוזעקו לדירה שברחוב נחמני בעיר מצאו את האישה וקבעו במקום את מותה.

הגבר נעצר בשעות הצהריים אחרי שהמשטרה קיבלה דיווחים מתושבים על אדם המסתובב מגואל באדם כשהוא אוחז בראש ערוף, במקביל לדיווחים על שריפה ברחוב. על פי עדויות התושבים, הוא דפק על דלתות השכנים וצעק "הרגתי את עמלק".

השניים התגרשו לפני כשבועיים, ואין להם ילדים. האיש טופל בעבר על ידי שירותי בריאות הנפש, אך בני הזוג לא היו מוכרים לגורמי הרווחה בעירייה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
זירת רצח ברחוב נחמני, טבריה. 29 במרץ 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"מראה קשה מאוד". אמבולנס בזירת הרצח/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

פרמדיק מד"א טאלב עבדאללה, שהיה בזירה, סיפר: "המראה היה קשה מאוד. ראינו אישה בשנות ה-30 לחייה כשהיא ללא רוח חיים, עם סימני אלימות קשים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

ראש עיריית טבריה, יוסי בן דוד, אמר לוואלה! NEWS: "מדובר באירוע מזעזע, שנחשפו אליו גם ילדים. אי אפשר לעכל דבר כזה. כל העובדים הסוציאליים והפסיכולוגים שלנו נותנים סיוע למי שנחשף למקרה".

זירת רצח ברחוב נחמני, טבריה. 29 במרץ 2017. מאיר וקנין, מערכת וואלה!
"אירוע מזעזע". כוחות המשטרה מחוץ לבית המשפחה/מערכת וואלה!, מאיר וקנין

לפני כחמש שנים ערף תושב באר שבע את ראשה של אשתו, וקבר אותו סמוך לאצטדיון וסרמיל בעיר. הרוצח, שעבד כסוהר טרם המעשה, הורשע בשנה שעברה, ונשלח למאסר של 28 שנים. סנגוריו טענו כי הוא לוקה בנפשו, אך בית המשפט קבע כי הוא היה אחראי למעשיו והרשיע אותו ברצח.

בתחילת השבוע נרצחה בלוד סיהאם זבארגה, פעילת זכויות נשים בת 30 שנורתה בביתה בידי רעולי פנים. זבארגה נורתה ביום ראשון, ומתה מפצעיה אתמול. על פי החשד, היא נורתה בפלג גופה העליון מטווח אפס, בעוד אחיה מנסה לגונן עליה. צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה.

(עדכון ראשון: 12:50)

זירת רצח ברחוב נחמני, טבריה. 29 במרץ 2017. חטיבת דובר המשטרה
הכניסה לבניין של בני הזוג/חטיבת דובר המשטרה
  • עוד באותו נושא:
  • טבריה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully